ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فروش آیپد پرو در کشور چین
تکنولوژی

در یک ماه اول عرضه تنها 49 هزار آیپد پرو در کشور چین به فروش رفته است

آیپد پرو به عنوان جدیدترین و متفاوت ترین تبلت اپل از بدو معرفی خود با بازخوردهای بسیار مختلفی رو به رو شد. برخی آن را رقیبی شایسته برای سرفس های مایکروسافت می دانستند و بعضی از آن ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱ دی ۱۳۹۴ | ۲۰:۳۰

آیپد پرو به عنوان جدیدترین و متفاوت ترین تبلت اپل از بدو معرفی خود با بازخوردهای بسیار مختلفی رو به رو شد. برخی آن را رقیبی شایسته برای سرفس های مایکروسافت می دانستند و بعضی از آن به عنوان "محصولی که جایش در میان سبد محصولات اپل بسیار خالی بود" یاد کردند، اما بسیاری دیگر آن را محصولی ناقص می دانند که نمی تواند با چنین امکاناتی مشتریان هدف خود را ترغیب به خرید کند.

نتایج بررسی های اولیه کارشناسان نیز ضد و نقیض بود، اما افراد زیادی چندان هم از این محصول راضی نبودند. چراکه تعداد قابل توجهی از آنها معتقد بودند آیپد پرو صرفاً یک آیپد ایر در ابعاد بزرگتر با قلم استایلوس بسیار گران قیمت است. نه محصولی که بتواند برخی نیازهای حرفه ای برای تولید محتوا را مرتفع سازد.

در عمل هم معلوم شد که این آیپد جدید گرچه از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است، اما با توجه به دارا بودن سیستم عامل iOS، از لحاظ توانایی تولید محتوا و انجام کارهای حرفه‌ ای باز هم حرف چندانی برای گفتن ندارد.

شاید به همین دلایل باشد که فروش آیپد پرو آن طور که باید امیدوار کننده نبوده است. بنا بر گزارشی تازه، این محصول در یک ماه  اول عرضه اش در کشور چین تنها حدود 49300 عدد فروش داشته است. با ادامه مطلب دیجیاتو را همراهی کنید.

کمپانی آماری TalkingData که در کشور چین، آمار فروش دستگاه ها را دنبال می نماید، به تازگی اعلام داشته که یک ماه بعد از شروع فروش آیپد پرو در همین کشور، حدود 49300 عدد از آن روشن و فعال شده. این رقم در مقایسه با آمار سایر محصولات اپل همچون آیفون ها و دیگر آیپدها در این بازه زمانی بسیار پایین تر است.

به عنوان مثال آیپد ایر 2 در یک ماه اول عرضه اش رکوردی ده برابر بیشتر نسبت به آیپد پرو به ثبت رسانده بود. تفاوت در خصوص آیفون ها و به خصوص آیفون 6s بسیار فراتر از این اعداد و ارقام ناچیز می رود.

با این که نمی توان میانگین قیمت 908 دلاری این محصول را نیز در فروش پایینش بی اثر دانست، اما باز هم پیش بینی های اولیه وضعیت بهتری را برای این تبلت 12.9 اینچی متصور بودند.

علی رغم این شروع نه چندان قوی، برخی تحلیل گران معتقدند که آیپد پرو می تواند در طی یک دوره سه ماهه فروشی حدوداً سه میلیونی را تجربه کند؛ این یعنی واریز درآمدی 2.4 میلیارد دلاری به حساب های شرکت اپل.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • م
    م | ۱ دی ۱۳۹۴

    ﻛﻲ ﺣﺎﺿﺮﻩ ب ﻳﻪ ﺩﻓﺘﺮ ﻧﻘﺎﺷﻲ ﭘﻨﺞ ﻣﻴﻠﻴﻮﻥ ﭘﻮﻝ ﺑﺪﻩ??

  • rezvan
    rezvan | ۱ دی ۱۳۹۴

    علی رقم؟؟ اقای نویسنده، املا رو با تک ماده گذروندی؟؟؟

مطالب پیشنهادی