ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مدیر عامل بلک بری از احتمال تولید موبایل اندرویدی دیگری در سال 2016 خبر داد

نخستین و تنها تلفن هوشمند مبتنی بر اندروید شرکت بلک بری، یعنی Priv در ماه گذشته میلادی به طور رسمی وارد بازار جهانی گشت و اکنون شایعاتی منتشر شده که از تولید اسمارت فون جدید ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱ دی ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

نخستین و تنها تلفن هوشمند مبتنی بر اندروید شرکت بلک بری، یعنی Priv در ماه گذشته میلادی به طور رسمی وارد بازار جهانی گشت و اکنون شایعاتی منتشر شده که از تولید اسمارت فون جدید این کمپانی با همین پلتفرم در سال آینده میلادی خبر می دهند.

در همین راستا باید اشاره نمائیم،«جان چن»، مدیرعامل شرکت کانادایی موردبحث در مصاحبه با بلومبرگ در سخنان خود به این نکته اشاره داشت که: «اگر بلک بری Priv فروش زیادی داشته باشد و با استقبال خوبی از طرف کاربران رو به رو گردد، احتمال دارد که موبایل اندرویدی دیگری را در سال آتی به خط تولید خود اضافه کنیم.». در ادامه نیز به این نکته اشاره داشت که در حال حاضر آنها به توسعه خط تولید Priv مشغول هستند و این دیوایس تا سه ماه آینده در 31 کشور دیگر نیز عرضه خواهد گشت.

چن همچنین ادعا نموده شرکت بلک بری در سال 2016 میلادی با حفظ تمرکزش بر تولید اسمارت فون های رده بالا، احتمالا تولید و عرضه دیوایس های میان رده اندرویدی را نیز در دستور کار خود قرار خواهد داد. با اینکه چندی پیش تصویری از یک تلفن هوشمند اندرویدی با صفحه کلید کامل از این کمپانی لو رفته، اما به طور قطعی نمی توان گفت که یکی از محصولاتی بوده که چن در مصاحبه خود به آنها اشاره داشته و برای کسب آگاهی از درستی این خبرها باید تا سال آینده میلادی که چندان هم دور نیست، منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • علی
    علی | ۲ دی ۱۳۹۴

    امیدوارم گوشیاش خوب فروش بره و تو بازار بمونه .بلک بری برند محبوب و با کلاسیه

مطالب پیشنهادی