ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن Flash Selfie؛ در تاریکی هم سلفی بگیرید

حتما بارها شده که خواسته اید در نور کم یک فضای باز، با دوستانتان سلفی بگیرید، اما تصاویر آنقدر بی کیفیت و تار شده اند که ترجیح داده اید به جای داشتن یک سلفی بد، آنها را ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱ دی ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

حتما بارها شده که خواسته اید در نور کم یک فضای باز، با دوستانتان سلفی بگیرید، اما تصاویر آنقدر بی کیفیت و تار شده اند که ترجیح داده اید به جای داشتن یک سلفی بد، آنها را به طور کامل از حافظه موبایلتان پاک کنید.

گرفتن سلفی در نور کم، مشکلی است که اسمارت فون های عاری از فلاش دوم برای دوربین جلو به آن دچارند، اما با یک راه حل ساده می توان چنین معضلی را از سر راه برداشت. اپلیکیشن Flash Selfie شرایطی فراهم می کند تا بتوانید حتی در تاریکی مطلق هم سلفی بگیرید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

عمل Flash Selfie بسیار ساده است: از نور صفحه نمایش موبایل شما در حکم یک فلاش LED استفاده می کند. به این معنی که پیش از گرفتن سلفی، چند ثانیه صفحه را با بیشترین شدت نور روشن می کند تا نور کافی برای گرفتن یک سلفی مناسب را داشته باشید.

Flash Selfie 2

نور بازتاب شده در حالت پیش فرض سفید در نظر گرفته شده، اما در تنظیمات اپ می توانید رنگ را به دلخواه خود انتخاب کرده تا سلفی متفاوتی داشته باشید. البته سلفی هایی که با Flash Selfie در تاریکی مطلق می گیرید، کیفیت چندان جالبی ندارند.

Flash Selfie در اصل برای گرفتن سلفی در نور ضعیف طراحی شده، نه تاریکی مطلق. این اپلیکیشن در حکم یک مکمل نوری برای گرفتن سلفی در نور ضعیف عمل می کند، مثلا سلفی هایی که هنگام تاریکی هوا در فضاهای باز می گیرید، بنابراین بهتر است برای گرفتن سلفی در تاریکی مطلق روی آن حساب باز نکنید.

Flash Selfie را می توانید به رایگان در موبایل های اندرویدی خود تجربه کنید. در صورتی که برای دانلود از گوگل پلی مشکل داشتید، مراجعه به این لینک را برای دریافت فایل apk به شما توصیه می کنیم.

Flash Selfie

Flash Selfie

سازنده: addquick قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 2.5 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • کارگاه بنفش
    کارگاه بنفش | ۱ دی ۱۳۹۴

    selfienight یا سلفی‌نایت هم نسخه ایرانی این برنامه‌ست که دو ماه پیش منتشر شد. می‌تونید تو بازار پیداش کنید. رایگان هم هست.

  • a2
    a2 | ۱ دی ۱۳۹۴

    قابلیتی که اپل داشت یک فرقی با این میکنه ،
    این نرم افزار کل صفحه رو سفید میکنه (میزان نورش بستگی به حداکثر روشنایی صفحه نمایشتون داره)
    ولی در آیفون 6s فلشی ک مینه ، یک لحظه نور ساطع بیش تر از حداکثر نور صفحه گوشیه

    • هادی
      هادی | ۱ دی ۱۳۹۴

      کاری که آیفون ۶ اس می کنه، نور صفحه رو به اندازه ۳ برابر حداکثر نور صفحه (در حالت استفاده معمول) زیاد میکنه و واقعا می تونه کار یک فلش رو انجام بده، این بیشتر یه قابلیت سخت افزاری هست تو آیفون که می تونه این کار و انجام بده، نه فقط یه برنامه ساده نرم افزاری...

  • آرمان
    آرمان | ۱ دی ۱۳۹۴

    یه سوال:
    این کار برای صفحه نمایش ضرر نداره؟!

    • s.s.b
      s.s.b | ۱ دی ۱۳۹۴

      نه

مطالب پیشنهادی