ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

میان رده ای دیگر از HTC معرفی شد؛ با تلفن هوشمند One X9 آشنا شوید

HTC‌ کمی قبل تر از تلفن هوشمندی با نام One A9 رونمایی به عمل آورد [بررسی دیجیاتو از One A9] تا شاید بتواند پیش از پایان سال جاری میلادی قدری آمار و ارقام گزارش های مالی اش ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۳ دی ۱۳۹۴ | ۱۶:۵۱

HTC‌ کمی قبل تر از تلفن هوشمندی با نام One A9 رونمایی به عمل آورد [بررسی دیجیاتو از One A9] تا شاید بتواند پیش از پایان سال جاری میلادی قدری آمار و ارقام گزارش های مالی اش را بهبود بخشد.

بر اساس آخرین گزارش ها One A9 قدری به رسالت اش عملکرده و توانسته تا حدی از زیان ها و بحران ها بکاهد. اما حالا نوبت به محصول دیگری رسیده تا تایوانی ها را به بازی بازگرداند و این محصول چیزی نیست جز موبایلی که همین امروز و با نام One X9 معرفی شده است.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

One X9 نمایشگری ۵.۵ اینچی با زاویه دید ۱۷۰ درجه و رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل دارد و ضمناً به سه گیگابایت حافظه ی رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ی داخلی مجهز شده که البته میزان حافظه ی داخلی را می توانید از طریق درگاه میکرو SD‌ تا ۲ ترابایت افزایش دهید.

دستگاه مورد بحث قدرت خودش را از چیپست Helio X10 مدیاتک موسوم بهMT6795T می گیرد که فرکانس کاری پردازنده ی آن روی ۲.۲ گیگاهرتز تنظیم شده. ناگفته نماند که در این سیستم-روی-چیپ پردازش های گرافیکی هم بر عهده ی تراشه ی G6200 محصول شرکت PowerVR‌ خواهند بود.

از دیگر مشخصه های دیوایس تازه از راه رسیده HTC‌ می توان به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی (دارای لرزشگیر اپتیکال و فلش LED‌ دو گانه و دو رنگ)، دوربین جلویی ۴ مگایپکسلی از نوع اولترا پیکسلی (با لنز ۲۴.۷ میلیمتری و دیافراگم f/2.0)، اسپیکرهای دو گانه ی بوم ساوند، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از دو درگاه سیم کارت اشاره کرد.

One X9 ابعادی برابر با ۱۵۳.۹ در ۷۵.۹ در ۷.۹۹ میلیمتر و وزنی معادل ۱۷۳ گرم دارد و شرکت سازنده اش هنوز اعلام نکرده که آن را با کدام نسخه از اندروید در اختیار کاربرانش خواهد گذاشت.

در مجموع باید بگوییم تایوانی ها از موبایلی میان رده با بدنه ای فلزی پرده برداشته اند که دکمه های صدا و پاور نیز در لبه ی سمت راستش واقع شده اند. این تلفن هوشمند با رنگ های خاکستری و نقره ای در دسترس خواهد بود و بناست به زودی با قیمتی معادل ۳۷۰ دلار آمریکا در اختیار ساکنین کشور چین قرار بگیرد.

در رابطه با عرضه ی One X۹ در سایر بازارهای جهان هنوز صحبت خاصی مطرح نشده و ظاهراً برای مشخص گشتن این موضوع می بایست قدری دیگر نیز منتظر بمانیم.

HTC-One-X9_2

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (18 مورد)
  • winter poem
    winter poem | ۴ دی ۱۳۹۴

    چیپست گوشی مثل m9+باید قوی باشه اندازه مثل e9+فبلته کیفیت تصویر مثل m9با اسپیکر قدرتمند و بدنه فلزی دوربین مثل a9لرزشگیر داره با سنس7
    باتری مثل one Max قوی ،اگه مثل باترفلای هم ضد اب بود خوب میان رده ای میشد

  • پوریا
    پوریا | ۳ دی ۱۳۹۴

    الان عکس لنوو phab plus رو دیدم.شما یه سرچ بکنین.خیلی جالبه

  • had I..m
    had I..m | ۳ دی ۱۳۹۴

    این که با e9+ فرقی نداره, بلکه کیفیت صفحه هم پایین تره, با قیمت یکسان, حالا قضیه این جا شروع میشه که چه کسایی a9 خریدن ???

  • علی
    علی | ۳ دی ۱۳۹۴

    به نظرم از a9 خوشگلتر و کاملتره!
    اون دوستمون که گفت اچ تی سی باید اجازه شخصی سازی بده احتمالا نمیدونن که اخیرا اجازه تغییر کامل در رابط کاربری سنس به وجود اومده!

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی