ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

عرضه هدست واقعیت مجازی وایو با هدف رسیدن به «دستآوردی فناورانه» به تعویق افتاد

چندی پیش با خبر شدیم که عرضه هدست واقعیت مجازی وایو، محصول مشترک دو کمپانی والو و اچ تی سی، تا آپریل سال آتی میلادی (برابر با اردیبهشت یا خرداد) تاخیر خورده است. اما حالا، ...

شایان ضیایی
نوشته شده توسط شایان ضیایی | ۴ دی ۱۳۹۴ | ۰۹:۳۰

چندی پیش با خبر شدیم که عرضه هدست واقعیت مجازی وایو، محصول مشترک دو کمپانی والو و اچ تی سی، تا آپریل سال آتی میلادی (برابر با اردیبهشت یا خرداد) تاخیر خورده است. اما حالا، چر وانگ، مدیر عامل اچ تی سی، اعلام کرده که علت این تاخیر، رسیدن به «دستآوردی فناورانه» بوده است که می تواند تغییری شگرف در آینده صنعت واقعیت مجازی به وجود آورد.

بنابر سخنان اخیر وانگ، این دستاورد به قدری بزرگ است که سبب شده تا تمام برنامه های آتی دو کمپانی تغییر کند و عرضه هدست وایو به تعویق بیفتد.

وانگ در مجمع توسعه دهندگان واقع در پکن چین درباره هدست وایو صحبت و در مصاحبه با وب سایت Engadget خاطر نشان کرده که هیچ یک از دو کمپانی، نمی خواهند که با عرضه هدست وایو در ماه دسامبر و طبق زمان بندی قبلی، کاربران را مجبور به خرید دوباره سیستمس جدید کنند.

در هر صورت، وانگ هیچ صحبتی درباره این دستآورد به میان نیاورده و دقیقا نمی دانیم که باید منتظر چیه چیزی باشیم. با این حال، وی قول داده است که در همایش CES امسال، که تا کمتر از دو هفته دیگر برگزار خواهد شد، می توانیم نگاهی به این تکنولوژی بیندازیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی