ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی Foto Slideshow؛ یک اسلایدشو ساز خوب و کاربردی در ویندوزفون

ساختن اسلایدشو از عکس هایی که در یک روز خاطره انگیز گرفته ایم، راه خوبیست تا بتوانیم خاطرات آن روز استثنایی را در قالب یک ویدئوی کوتاه جاودانه کنیم. اپلیکیشن Foto Slideshow در ویندوزفون امکانات ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۴ دی ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

ساختن اسلایدشو از عکس هایی که در یک روز خاطره انگیز گرفته ایم، راه خوبیست تا بتوانیم خاطرات آن روز استثنایی را در قالب یک ویدئوی کوتاه جاودانه کنیم.

اپلیکیشن Foto Slideshow در ویندوزفون امکانات تقریبا کاملی برای این کار در اختیار شما قرار می دهد. با این اپ می توانید اسلایدشوهایی شامل بیش از 1000 عکس بسازید، به پس زمینه آنها موزیک مورد علاقه تان را اضافه کنید و خروجی های با کیفیتی تحویل بگیرید.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

برای ساخت اسلایدشو با این اپ هیچ محدودیتی وجود ندارد. هر تعداد عکس که بخواهید را می توانید از گالری انتخاب و وارد کلیپ کنید، برای جابجایی میان عکس ها انیمیشن های مختلف اضافه کنید و برای زیبایی هرچه بیشتر اسلاید شو، موزیکی مناسب با فضای عکس ها را برای پس زمینه در نظر بگیرید.

apps.14922.9007199266332540.50c895e6-a5e6-44a0-b0b5-215c15cb4de6

از Foto Slideshow می توانید خروجی هایی با فرمت mp4 و حداکثر رزولوشن 800x480 پیکسل گرفت که برای یک اسلایدشو ساز رایگان، کیفیت مناسبی محسوب می شود.

اسلایدشوهایی که با Foto Slideshow می سازید را می توانید در حافظه ذخیره کنید، اما نکته نه چندان خوشایند در مورد اپ اینجاست که نمی توانید آنها را مستقیما از طریق اپ در اپلیکیشن هایی مثل اینستاگرام یا فیسبوک به اشتراک بگذارید که برای یک ابزار اسلایدشو ساز محدودیتی عجیب و غیر منطقی است.

اما شاید جالب ترین قابلیت این اپ، امکان نمایش اسلایدشوها در کاشی های زنده صفحه استارت ویندوزفون باشد. با فعال کردن کاشی زنده اچ، تا 9 عکس اول هر اسلایدشو (البته بدون پخش موزیک) را می توانید در صفحه خانه موبایلتان ببینید تا هم کاشی ها را با یک آلبوم متحرک تزئین کرده باشید و هم با باز کردن قفل صفحه نمایش، بتوانید خاطراتتان را مرور کنید.

Foto Slideshow رایگان است و می توانید آن را با حجمی کمتر از چهار مگابایت از ویندوزاستور دانلود کنید.

Foto Slideshow

Foto Slideshow

سازنده: fairwarewp قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: ویندوزاستور حجم: 3.8 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی