ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بخشی از گیم پلی Mario & Luigi: Paper Jam را تماشا کنید

شاید چندان با بازی های کنسول 3DS و به طور کل محصولات نینتندو آشنایی نداشته باشید اما هر از چند گاهی، مشاهده بازی های جذاب و فوق العاده دوست داشتنی نینتندو می تواند بسیار دلنشین ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۵ دی ۱۳۹۴ | ۱۷:۳۰

شاید چندان با بازی های کنسول 3DS و به طور کل محصولات نینتندو آشنایی نداشته باشید اما هر از چند گاهی، مشاهده بازی های جذاب و فوق العاده دوست داشتنی نینتندو می تواند بسیار دلنشین و خاطره انگیز باشد.

Mario & Luigi: Paper Jam، پنجمین عنوان از سری Mario & Luigi است که المان هایی از سری Paper Mario در آن دخیل شده است و فرمولی بسیار جذاب و اعتیاد آمیزی ایجاد کرده است. کافی است چند دقیقه از گیم پلی این بازی را تماشا کنید تا محو گیم پلی بی نظیر آن شوید.

لوییجی در حال درست کردن حفره ای در کتابخانه قلعه پرنسس پیچ، معشوق ماریو است که ناگهان کتابی اسرار آمیز شامل دنیای Paper Mario را پیدا می کند. باز شدن این کتاب سبب می شود تا آدمک های کاغذی درون این کتاب، سرتاسر «قلمرو قارچ» (جایی که داستان سری ماریو در آن به وقوع می پیوندد) پخش می شوند. مثل همیشه، باوزر، لاکپشت خبیث نقشی در این ماجرا دارد و با ارتش کاغذی خود به نبرد با ماریو و لوییجی می آید تا پرنسس پیچ را یکبار دیگر برباید.

این بازی چند هفته پیش در ژاپن و اروپا عرضه شد اما ورژن آمریکایی آن در تاریخ 22 ژانویه عرضه می شود. لازم به ذکر است که این بازی موفق به دریافت میانگین امتیاز 80 از سوی وبسایت ها و مجلات بازی شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • jahanjkb
    jahanjkb | ۱ اسفند ۱۳۹۴

    واقعا کی حاضر میشه از ویتا صرف نظر کنه و برای تجربه همچین گیمایی نینتندو بخره؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مطالب پیشنهادی