ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مدیرعامل نینتندو: به پیشرفت خود ادامه خواهیم داد

تاتسومی کیمیشیما چندی پس از درگذشت ساتورو ایواتا، به سمت مدیر عاملی نینتندو برگزیده شد و از آن زمان تاکنون، در شرایطی بحرانی، کنترل کمپانی را بر عهده دارد. وی اخیرا در نامه ای به ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۵ دی ۱۳۹۴ | ۱۹:۴۵

تاتسومی کیمیشیما چندی پس از درگذشت ساتورو ایواتا، به سمت مدیر عاملی نینتندو برگزیده شد و از آن زمان تاکنون، در شرایطی بحرانی، کنترل کمپانی را بر عهده دارد. وی اخیرا در نامه ای به سهام داران و سرمایه گذاران شرکت گفت که به پیشرفت خود ادامه خواهند داد و اتفاقات ناگوار اخیر در ساختار مدیریت کمپانی و اقبال اندک نینتندو در بازار، مانع آن ها نخواهد بود.

وی سبقه خوش نینتندو را از همان ابتدا در سخنان خود لحاظ می کند: «از زمان عرضه Family Computer System (که خارج از ژاپن Nintendo Entertainment System نام داشت) در سال 1983، نینتندو محصولات سرگرمی اصیل و منحصر به فردی را با مفهوم توسعه ارتباط میان سخت و افزار و نرم افزار ارائه کرده است.»

او معتقد است هدف نینتندو و به طور کل کسانی که در صنعت سرگرمی فعالیت می کنند، نشاندن لبخند روی صورت انسان ها است و باید چنین اتفاقی را با ارائه محصولات و سرویس های شان عملی کنند. رویکرد نینتندو مثل سابق باقی می ماند و همچنان نرم افزار و سخت افزار در کنار هم توسعه می یابند تا نهایت کیفیت را ارائه دهند.

علاوه بر ساخت بازی های جدید و البته کنسولی جدید با نام رمز NX، نینتندو تلاش خواهد کرد تا از طریق سرویس هایی نظیر My Nintendo، کاربرانش را در سرتاسر دستگاه های الکترونیکی به خود متصل نگه دارد.

وی در انتها سخنان خود را اینگونه تکمیل کرد: «نینتندو قصد دارد با پشتیبانی و حمایتی که از سوی سهامداران و سرمایه گذاران خود دریافت می کند، به پیشرفت ادامه دهد.»

Nintendo NX، نام رمز کنسول بعدی شرکت است که در سال پیش رو معرفی خواهد شد. هنوز کسی به شکل دقیق نمی داند که NX چه خواهد بود و چگونه قرار است نینتندو را از شرایط بحرانی نجات دهد اما به شکل واضحی، اگر این بار هم شکستی در پی باشد، ژاپنی ها به دردسر عظیمی خواهند افتاد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی