ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

انتشار اطلاعات و تصاویر honor 7 Plus از سوی سازمان TENAA

به تازگی رگولاتوری چینی موسوم به TENAA، موبایلی جدید از هوآوی را مورد تایید قرار داده و اطلاعات به همراه تصاویرش را در پایگاه اینترنتی خود به انتشار رسانده است. این موبایل که از سوی هوآوی ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۶ دی ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

به تازگی رگولاتوری چینی موسوم به TENAA، موبایلی جدید از هوآوی را مورد تایید قرار داده و اطلاعات به همراه تصاویرش را در پایگاه اینترنتی خود به انتشار رسانده است.

این موبایل که از سوی هوآوی توسعه داده شده، اکنون با کد KIW-AL20 تاییده اش را دریافت کرده اما بر اساس تصاویرش می توان احتمال داد که نسخه ای پریمیوم از honor 7 [بررسی دیجیاتو] خواهد بود. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

در بین مشخصاتی که از سوی سازمان یاد شده منتشر شده، می توان مشاهده نمود که چیپست کایرین ۹۵۰ به عنوان قلب تپنده موبایل KIW-AL20 ایفای نقش می کند.

این سیستم-بر-چیپ، جدیدترین چیپست مجتمع توسعه یافته از سوی خود هوآوی بوده و اکنون در فبلت اخیر شرکت یاد شده به نام «میت ۸» نیز قرار گرفته است.

huawei01

چیپست کایرین ۹۵۰ متشکل از پردازنده ای ۸ هسته ای با فرکانس کاری ۱.۵ گیگاهرتز می شود. در این میان سه گیگابایت رم نیز در تلفن هوشمندی که با نام KIW-AL20 شناخته می شود، وجود دارد در حالی که فضای داخلی آن نیز ۳۲ گیگابایت است. اندازه نمایشگر دستگاه نیز به ۵.۵ اینچ می رسد اما میزان رزولوشن و چگالی پیکسلی آن بیان نشده.

دوربین اصلی دستگاه از سنسوری ۱۳ مگاپیکسلی برخوردار بوده و دوربین سفلی نیز به حسگری ۵ مگاپیکسلی مجهز است. سنسور اثر انگشت نیز در پشت دستگاه جای گرفته و بر اساس اطلاعات نشر یافته از سوی TENAA، اندروید ۵.۱.۱ در این محصول به شکل پیش فرض نصب شده است.

KIW-AL20 از هوآوی با بدنه ای فلزی توسعه یافته، ضخامتی برابر با ۸.۱۵ میلیمتر داشته و وزنش به ۱۵۸ گرم می رسد. حال باید دید که این موبایل، همان آنر ۷ پلاس خواهد بود یا خیر. مسئله اینجاست که دریافت مجوزهای رگولاتوری چین، خبر از آن می دهد که به زودی می توان شاهد معرفی رسمی اش از سوی هوآوی بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • مرتضی
    مرتضی | ۶ دی ۱۳۹۴

    خداییش لانچرش خیلی ضدحاله حداقل کسایی که من دیدم با من هم عقیده ان،خیلی خیلی باید روش کار کنه.

    • پوریا
      پوریا | ۷ دی ۱۳۹۴

      پایین رده ها آره.بالارده ها نه

  • محمد
    محمد | ۶ دی ۱۳۹۴

    زشت و مسخره

  • Black
    Black | ۶ دی ۱۳۹۴

    گوشی های سری honor هواوی واقعا معرکه ست. honor 3c , honor 4c و... هر کدوم تو رنج قیمتشون با توجه به مشخصاتشون فوق العاده هستند.?

مطالب پیشنهادی