ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تاریخ انتشار Rise of the Tomb Raider برای پی سی لو رفت

حدود یک ماه از انتشار عنوان Rise of the Tomb Raider برای پلتفرم های اکس باکس وان و اکس باکس 360 می گذرد و گیمرها منتظر عرضه جدیدترین ماجراجویی لارا کرافت [شخصیت اصلی بازی] برای ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۶ دی ۱۳۹۴ | ۱۷:۴۵

حدود یک ماه از انتشار عنوان Rise of the Tomb Raider برای پلتفرم های اکس باکس وان و اکس باکس 360 می گذرد و گیمرها منتظر عرضه جدیدترین ماجراجویی لارا کرافت [شخصیت اصلی بازی] برای رایانه های شخصی هستند. حال به نظر می رسد تنها یک ماه تا تجربه این بازی در پلتفرم پی سی زمان باقی مانده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در شبکه استیم، رایز آو توم ریدر در ماه ژانویه (11 دی تا 11 بهمن) برای رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. نکته جالب این است وبسایت آمازون فرانسه نیز، چند هفته قبل، تاریخ انتشار بازی برای این پلتفرم را 29 ژانویه (9 بهمن) لیست کرده بود.

با توجه به این که در گذشته شاهد لو رفتن تاریخ عرضه برخی عناوین توسط استیم بودیم، باید زمان انتشار بازی برای پی سی را درست فرض کرده و تنها منتظر تاریخ دقیق از سوی شرکت اسکوئر انیکس (ناشر بازی) باشیم.

عنوان رایز آو توم ریدر، که ادامه نسخه ریبوت سال 2013 توم ریدر است، 10 نوامبر (19 آبان) برای کنسول های اکس باکس وان و اکس باکس 360 عرضه شد. با وجود جلب نظر مثبت منتقدان و کسب میانگین امتیازی 86 در وبسایت متاکریتیک، نتوانست فروش بالایی را تجربه کند.

فروش ماه اول نسخه اکس باکس 360 توم ریدر در آمریکای شمالی، حدود 100 هزار نسخه بیشتر از فروش کلی رایز آف توم ریدر در این منطقه بود. یکی از دلایل اصلی فروش پایین بازی، در کنار انحصار زمانی شدن، انتشار همزمان آن با عنوان فال اوت 4 است. رایز آف توم ریدر در اواخر 2016 برای پلی استیشن 4 عرضه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • atra.tavan60
    atra.tavan60 | ۶ دی ۱۳۹۴

    رو ایکس باکس وان بازی کردم واقعا حال می ده حتما اگر می توانید تجربه کنید.

مطالب پیشنهادی