ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

مدیریت کامل چرخش صفحه در اندروید با اپلیکیشن Rotation – Orientation Manager

تغییر وضعیت صفحه نمایش از حالت عمودی به افقی و بالعکس، کاریست که هر روز موقع تماشای عکس، ویدئو یا هنگام کار در اپلیکیشن ها انجام می دهیم. اغلب اپلیکیشن ها و منوهای سیستم عامل اندروید، امکان ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۶ دی ۱۳۹۴ | ۱۶:۰۰

تغییر وضعیت صفحه نمایش از حالت عمودی به افقی و بالعکس، کاریست که هر روز موقع تماشای عکس، ویدئو یا هنگام کار در اپلیکیشن ها انجام می دهیم. اغلب اپلیکیشن ها و منوهای سیستم عامل اندروید، امکان این جابجایی را برای کاربر فراهم کرده اند، اما هستند اپلیکیشن هایی که تنها در حالت افقی یا عمودی می توان به استفاده از آنها پرداخت.

به عنوان مثال محدودیت نمایش اپلیکیشن ها در حالت عمودی، می تواند برای کاربران تبلت که به کار در حالت افقی عادت کرده اند، آزاردهنده باشد. اپلیکیشن Rotation - Orientation Manager ابزاریست که چنین مشکلی را با مدیریت چرخش صفحه به طور دستی در تک تک اپلیکیشن ها رفع می کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

فرقی نمی کند اپلیکیشن مورد نظر شما از نمایش افقی پشتیبانی کند یا نه، Orientation Manager به اجبار آن را به حالت افقی خواهد برد. به عنوان مثال اینستاگرام را می توانید در حالت افقی باز کنید، یا همین کار را برای صفحه خانه لانچرتان انجام دهید.

Oriantation Manager 2

چرخش صفحه در تک تک اپلیکیشن ها را می توانید با Orientation Manager به طور دستی مدیریت کنید و برایشان حالت ثابتی در نظر بگیرید. در تنظیمات اپ هم چندین حالت مختلف برای چرخش صفحه در نظر گرفته شده، از چرخش خودکار گرفته تا چرخش اجباری به حالت افقی و افقی برعکس.

برای دسترسی آسان تر به تنظیمات، به غیر از ورود به منوی اصلی اپ می توانید از ویجت های صفحه خانه یا ویجت شناور اپ در نوار اعلان ها استفاده کنید. حتی اگر موبایلتان را روت کرده باشید، می توانید بین این اپ و Tasker رابطه تعاملی برقرار کرده و از خصوصیت اتوماسیون تسکر برای راحتی کارتان بهره بجوئید.

البته Orientation Manager برای اجرا به روت احتیاج ندارد و در کلیه موبایل های مبتنی بر اندروید 4.0 به بالا قابل اجراست. این ابزار کاربردی را می توانید از گوگل پلی یا از این آدرس اینترنتی دانلود کنید.

Rotation - Orientation Manager

Rotation - Orientation Manager

سازنده: Pranav Pandey قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 1.6 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • مهدی
    مهدی | ۶ دی ۱۳۹۴

    ممنون .

    واقعا نیاز داشتم .

مطالب پیشنهادی