ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلاش سامسونگ برای مدیریت صحیح توزیع گلکسی اس ۷

بر کسی پوشیده نیست که سامسونگ در آینده نزدیک، گلکسی اس ۷، پرچمدار بعدی خود را معرفی خواهد کرد و تا کنون، اخبار و شایعه های بسیاری را در مورد این اسمارت فون رده بالا ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۷ دی ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۲

بر کسی پوشیده نیست که سامسونگ در آینده نزدیک، گلکسی اس ۷، پرچمدار بعدی خود را معرفی خواهد کرد و تا کنون، اخبار و شایعه های بسیاری را در مورد این اسمارت فون رده بالا برایتان منتشر نموده ایم.

گزارشی که امروز منتشر شده اما، خبر از مدیریت توسعه، تولید انبوه و توزیع بسیار صحیح این محصول از سوی سامسونگ می دهد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

برخی می گویند ۱۹ ژانویه، برخی دیگر هم خبر می دهند که در اواسط فوریه، اما در هر حال، گلکسی اس ۷ تا یک الی دو ماه دیگر معرفی شده است؛ موبایلی که این بار گفته شده به عنوان خانواده ای با چهار عضو به ویترین فروشگاه ها راه خواهد یافت.

اما در این میان یک نکته قابل توجه وجود دارد که پیش از پرداختن به آن، باید نگاهی داشته باشیم به معرفی و عرضه گلکسی اس ۶ سامسونگ. در سال گذشته، کره ای ها با موبایلی جدید به نام گلکسی اس ۶ اج در کنار نسخه استاندارد این تلفن هوشمند پا به میدان گذاشتند. اج، نسخه ای با نمایشگر خمیده از همان گلکسی اس ۶ بود و تفاوت سخت افزاری در میان این اسمارت فون ها وجود نداشت.

به علت نوآوری در طراحی نمایشگر، مشتریان بسیاری درخواست خرید گلکسی اس ۶ اج را می کردند اما سامسونگ این تلفن هوشمند را به اندازه کافی تولید نکرده بود و نتوانست پاسخ مناسبی به نیاز مشتریان دهد.

حال خبر می رسد که شرکت کره ای از مشکلی که در سال پیش به وجود آمد، تجربیاتی را اندوخته و در هنگام عرضه این تلفن هوشمند [که به احتمال زیاد در همان ماه فوریه است]، پنج میلیون عدد از آن را به شکل تولید شده، آماده برای فروش خواهد داشت.

پنج میلیون دستگاه گلکسی اس ۷ آمده در همان نخستین روز عرضه، به سامسونگ کمک خواهد کرد تا بتواند تقاضای اولیه که مشخصا بالا خواهد بود را به شکل صحیحی مدیریت کند. البته گفته شده که این پنج میلیون موبایل، ترکیبی از نسخه استاندارد و نمونه اج خواهند بود. این طور که به نظر می رسد، تا روز عرضه، ۳.۳ میلیون دستگاه از نسخه استاندارد گلکسی اس ۷ آماده شده در حالی که مابقی پنج میلیون موبایل، مربوط به نمونه اج خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • 09339434229jean claude jamali nejad
    09339434229jean claude jamali nejad | ۷ دی ۱۳۹۴

    درود به همه علاقه مندان واقعی و باادب و بدون تعصب کور به تکنولوژی, مطمئنن به شکل طبیعی نتنها شرکت بسیار بزرگ و موفق سامسونگ بلکه هر شرکت دیگری از اشتباهات گذشته خود باید به نتیجه درست و فکری درست برسد و در مرحله بعد جبران کند, مطمئن باشید نتنها سامسونگ بلکه شرکت های رقیبش مانند اپل و سونی و اچ تی سی و ... در سال 2016 به شکل بهبود یافته و پیشرفته شده ظاهر خواهند شد با پرچمدارانشون و با برنامه های سیاستگذاری در بازار و... پرچمدارهایی مانند آیفون7 اپل با به احتمال فوق زیاد بهینه ترین چیپست پردازنده اش اپلA10و سیستم عامل ios روان و گلکسیS7سامسونگ با اون قدرتمندترین چیپست پردازنده موبایلی اش اکسینوس8890 که می ه همون اکسینوسM1و بهترین و بهینه ترین صفحه نمایشش در میان تمام انواع دیگر صفحه نمایش های تلفن همراه یعنی LEDاختصاصی سامسونگ(سوپرآمولد) و به شکل کلی سخت افزار قدرتمند به همراه نرم افزار بهینه شده و سونی اکسپریاZ6با ظاهر ظریف و زیبا که تابه حال در تلفن همراه های سونی دیده ایم و مقاومت برترش دربرابر آب و چیپست بهینه شده کوآلکوم اسنپدراگون820و جانشینHTC m9 با اون کیفیت ساخت رتبه اول که تابه حال در HTCدیده ایم با چیپست پردازنده بهینه شده کوآلکوم اسنپدراگون820 و...
    اول اینکه امیدوارم همه و خودم در زمان معرفی پرچدارهای شرکت های تلفن همراه ساز پول داشته باشیم و قیمتی مناسب داشته باشن و دوم و آخر اینکه پرچمدارها اون چیزی که میخواهیم باشن , من که هر کدوم بهترین بشه طرفدارش خواهم بود و خریداریش خواهم کرد

    • سیاوش
      سیاوش | ۷ دی ۱۳۹۴

      یکی اینو از برق بکشه

مطالب پیشنهادی