ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

جزئیات جدیدی از گیم پلی Far Cry Primal منتشر شد

پس از معرفی Far Cry Primal، بسیاری از بازیکنان نسبت به مدت زمان کم پروسه ساخت آن و عدم خلاقیت در بازی نگران شدند. با توجه به جزییات منتشر شده به نظر می رسد جدیدترین ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۷ دی ۱۳۹۴ | ۱۵:۴۵

پس از معرفی Far Cry Primal، بسیاری از بازیکنان نسبت به مدت زمان کم پروسه ساخت آن و عدم خلاقیت در بازی نگران شدند. با توجه به جزییات منتشر شده به نظر می رسد جدیدترین قسمت فار کرای همچنان می تواند از عناوین مورد انتظار سال بعد باشد.

توماس سیمون، کارگردان بازی، اعلام کرد که در کنار وجود المان های مشابه از فار کرای 4، بازی تفاوت های زیادی خواهد داشت. وی در این رابطه گفت:

با وجود این که فار کرای پرایمال مردم را یاد فار کرای 4 خواهد انداخت ولی دارای تغییراتی است. به عنوان نمونه، همچنان سلاح نقش مهمی ایفا خواهد کرد؛ اما وقتی به عنوان یک شکارچی باستان باشید اوضاع تغییر می کند.

از تغییراتی که وی اشاره کرد حضور برخی حیوانات به عنوان یار کمکی است. به عبارت دیگر، شخصیت اصلی می تواند بعضی موجودات درون بازی را تربیت کرده و از آنان به عنوان سلاح استفاده کند.

البته پرورش حیوانات یک کار اختیاری بوده و می توان با امکانات دیگری که گیم پلی بازی در اختیارتان می گذارد بازی را پیش ببرید. کارگردان بازی در رابطه با این مورد گفت:

شما می توانید این عنوان را به صورت مخفیانه و بدون تربیت کردن حیوانی نیز پیش ببرید. سبک انجام بازی بستگی به خودتان دارد.

فار کرای پرایمال چند ماه پیش معرفی شد. بازی روایت گر شکارچی جوانی به نام Takkar در 12 هزار سال گذشته است. براساس ادعای سازندگان، این عنوان به بزرگی فار کرای 4، که در سال 2014 عرضه شد، خواهد بود.

جدیدترین قسمت فار کرای در تاریخ 23 فوریه (4 اسفند) برای اکس باکس وان و پلی استیشن 4 و 1 مارس (11 اسفند) برای پی سی منتشر می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی