ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

مدیر توسعه Mass Effect Andromeda استودیو سازنده بازی را ترک کرد

سه گانه مس افکت را می توان از بهترین عناوین نسل هفتم صنعت بازی های ویدیویی قلمداد کرد. با توجه به موفقیت های این عنوان، ادامه بازی دور از انتظار نبود تا اینکه استودیوی بایوور، ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۷ دی ۱۳۹۴ | ۱۶:۴۵

سه گانه مس افکت را می توان از بهترین عناوین نسل هفتم صنعت بازی های ویدیویی قلمداد کرد. با توجه به موفقیت های این عنوان، ادامه بازی دور از انتظار نبود تا اینکه استودیوی بایوور، سازنده بازی، به طور رسمی از ساخت جدیدترین قسمت سری با نام Mass Effect Andromeda رونمایی کرد. اکنون، به نظر می رسد شاهد تغییراتی در تیم ساخت این عنوان هستیم.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

براساس اطلاعات به دست آمده Chris Wynn، مدیر توسعه بازی، از پروژه ساخت بازی کناره گیری کرد. وی در توییتر خود گفت:

برایم خیلی سخت است که بگویم از مسئولیتم در بایوور و پروژه قسمت جدید مس افکت کناره گیری کردم. تیم توسعه آندرومدا با استعدادترین تیمی بوده که در طول فعالیتم، کنارشان حضور داشتم و از بودن در کنارشان افتخار می کنم.

به جامعه پرشور هواداران مس افکت می پیوندم و مشتاقانه منتظر جدیدترین قسمت بازی هستم. ممنون و تعطیلات مبارک!

Chris Wynn که سابقه فعالیت به عنوان تهیه کننده در شرکت های مایکروسافت و اپیک گیمز، خالق سری گرز آو وار، را دارد از سال 2013 به بایوور پیوست.

اولین زمزمه ها از ساخت قسمت جدید مس افکت به سال 2012 باز می گردد. پس از این که Casey Hudson، تهیه کننده اجرایی بایوور، خبر از مراحل اولیه توسعه قسمت جدید این سری را داد؛ سازنده بازی رسما ساخت ادامه ای برای مس افکت را تایید نمود اما هیچ اطلاعاتی از آن منتشر نکرد.

سکوت ادامه داشت تا این که در نمایشگاه E3 پارسال، به طور رسمی از بازی با نام آندرومدا پرده برداشته شد. بر اساس اطلاعات به دست آمده، این عنوان سال های سال پس از سه گانه اول و در کهکشانی به نام آندرومدا اتفاق خواهد افتاد.

مس افکت آندرومدا برای انتشار در سه ماهه پایانی سال 2016 و روی پلتفرم های پی سی، اکس باکس وان و پلی استیشن 4 برنامه ریزی شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی