ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل و خرید استارتاپ های فعال در زمینه فضای ابری در سال ۲۰۱۶

این روزها استارتاپ هایی که در زمینه مدیریت فضای ابرای فعالیت دارند، بیش از حد در «سیلیکون ولی» محبوب شده اند. برای مثال، کمپانی Salesforce اخیرا یک استارتاپ ۶ ساله فعال در این رسته با نام ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۷ دی ۱۳۹۴ | ۱۷:۰۰

این روزها استارتاپ هایی که در زمینه مدیریت فضای ابرای فعالیت دارند، بیش از حد در «سیلیکون ولی» محبوب شده اند. برای مثال، کمپانی Salesforce اخیرا یک استارتاپ ۶ ساله فعال در این رسته با نام «SteelBrick» را با پرداخت ۳۶۰ میلیون دلار از آن خود کرد.

مبلغ پرداختی از سوی Salesforce اگرچه اکنون بیش از حد معمول به نظر می رسد اما تحلیلگران می گویند که ارزش این گونه استارتاپ ها در سال ۲۰۱۶ بسیار بیشتر خواهد شد. این در حالیست که خبر می رسد در سال آینده میلادی، گوگل یکی از شرکت های بزرگ تکنولوژیک خواهد بود که به شکار استارتاپ های فعال در این زمینه خواهد پرداخت. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

آقای Jason Green، یکی از مدیران ارشد موسسه سرمایه گذاری Emergence Capital باور دارد که سال آینده، شرکت های بزرگی همچون Oracle، SAP و مایکروسافت تلاش خواهند کرد تا حضوری پر رنگ در رسته سازمانی داشته باشند اما وی تاکید بسیاری دارد که گوگل، می خواهد در سال آینده نقش خود را در این زمینه از سایرین متمایز ساخته و پیشی گیرد.

وی خبر می دهد که گوگل اخیرا بحث راهکارهای سازمانی و مدیریت فضای ابری را به شکلی جدی تر از گذشته دنبال می کند. همین موضوع را می توان از آخرین خرید گوگل در این زمینه متوجه شد. اهالی مانتین ویو در ماه نوامبر، استارتاپی به نام Bebop را خریداری کردند و موسس آن به نام خانم Diane Greene [که یکی از تاثیر گذارترین مدیران در زمینه توسعه و مدیریت فضای ابری به شمار می رود] را نیز به تیم مدیریتی خود ملحق نمودند.

این در حالیست که آقای Jason Green باور دارد که در سال آینده، تعداد استارتاپ هایی که از سوی گوگل خریداری خواهند شد، افزایش چشمگیری خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محسن
    محسن | ۸ دی ۱۳۹۴

    آینده را فضای ابری میسازد
    البته تنها بر روی اینترنت با سرعت 5 مگ به بالا کاربرد دارد

مطالب پیشنهادی