ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی موبایل «بال های تاریکی» به تهیه کنندگی مجید قناد معرفی شد

روز گذشته، تیم بازی سازی لکسیپ به تهیه کنندگی مجید قناد، از بازی «بال های تاریکی» در فرهنگسرای اندیشه برای پلتفرم های موبایل و پی سی رونمایی کرد. این عنوان به زودی و تا اواسط ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۸ دی ۱۳۹۴ | ۱۳:۴۵

روز گذشته، تیم بازی سازی لکسیپ به تهیه کنندگی مجید قناد، از بازی «بال های تاریکی» در فرهنگسرای اندیشه برای پلتفرم های موبایل و پی سی رونمایی کرد. این عنوان به زودی و تا اواسط دی ماه برای موبایل عرضه خواهد شد و در آینده ای نزدیک نسخه پی سی نیز منتشر می شود.

مجید قناد در سخنرانی پرشور خود، 90 درصد بازی های ویدیویی خارجی را در دسته بندی محتوای فرهنگی خطرناک قرار داد و از عملکرد ضعیف سرمایه گذاران انتقاد کرد. وی صراحتا بیان نمود که اگر سرمایه کافی در اختیار جوانان با استعداد ایرانی قرار بگیرد، تولید محتوا هم می تواند حرفه ای و درجه یک باشد.

سامان کاظمی، نویسنده و کارگردان این عنوان، بال های تاریکی را یک بازی معمایی پیچیده و سخت خواند که برخلاف دیگر بازی های ایرانی، در آن به چالش کشیده خواهید شد. گفته شده که بیش از 60 دقیقه میان پرده سینمایی با صداپیشگی هنرمندان مطرح صدا و سیما برای بازی تهیه شده که همین مسئله سبب شده تا بال های تاریکی، سینمایی ترین بازی ایرانی لقب بگیرد.

مجری برنامه های کودک و نوجوان، بیش از یک سال است که دست به تولید برنامه های تلویزیونی نزده و علت دوری از تلویزیون را، عدم علاقه اش به تبلیغ اجناسی نظیر چیپس در برنامه ای مخصوص به کودکان اعلام نمود. حالا وی به سراغ بازی های ویدیویی آمده و امیدوار است که افراد شناخته شده و سرمایه گذاران بیشتری پا به این عرصه بگذارند.

در ادامه می توانید تیزر رونمایی از این بازی را تماشا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (22 مورد)
  • morteza
    morteza | ۲۰ اسفند ۱۳۹۴

    بی زحمت ی راهنمایی در مورد فصل دوم اون جایی ک میخوای صندوق رو با حروف باز کنی چیکار کنم

    • ابلفضل
      ابلفضل | ۲۲ اسفند ۱۳۹۴

      پازل روکه کامل کردی درست یادم نیست میگه جیغ اثر ادوارد مانچ این سه تارو امتحان کن یکیش جوابه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی