ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلفن هوشمند ZenFone Go 4.5 از ایسوس رسماً معرفی شد

در کشور هند تولید و عرضه ی تلفن های هوشمند ارزان قیمت ظاهراً بدل به کسب و کاری پر رونق برای برندهای مختلف شده است و در همین راستا ایسوس به تازگی در این سرزمین ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۸ دی ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

در کشور هند تولید و عرضه ی تلفن های هوشمند ارزان قیمت ظاهراً بدل به کسب و کاری پر رونق برای برندهای مختلف شده است و در همین راستا ایسوس به تازگی در این سرزمین از اسمارت فون جدیدی با نام ZenFone Go 4.5 پرده برداشته که با قیمتی ۸۰ دلاری بنا دارد به جنگ چند رقیب مشخص برود.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

همانطوری که از نام دیوایس یعنی ZenFone Go 4.5 بر می آید، این اسمارت فون صفحه نمایشی ۴.۵ اینچی با رزولوشن ۸۵۴ در ۴۸۰پیکسل دارد و قدرت خودش را نیز از چیپست MT6580M مدیاتک با چهار هسته ی پردازشی نه چندان توانمند Cortex-A7 می گیرد.

ناگفته نماند که تایوانی ها در موبایل جدید خود یک گیگابایت حافظه رم به کار بسته اند و ضمناً برای آن ۸ گیگابایت حافظه ی داخلی هم در نظر گرفته اند که البته این مقدار را می توانید با کارت های حافظه میکرو SD با حداکثر ظرفیت ۶۴ گیگابایت افزایش دهید.

در این بین و برای اینکه مشتریان بیشتری جلب گردند ایسوس به خریداران ذن فون گو ۴.۵ به مدت دو سال صد گیگابایت فضای رایگان گوگل درایو اهدا خواهد کرد و ۵ گیگابایت فضای ابری رایگان نیز به صورت همیشگی در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

از دیگر مشخصه های اسمارت فون مورد بحث نیز می بایست به دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۰.۳ مگاپیکسلی، اندروید ۵.۱ آب نبات چوبی، رابط کاربری Zen UI 2.0، پشتیبانی از دو درگاه سیم کارت و فناوری ارتباطی 4G LTE اشاره کرد.

بد نیست یادآور شویم ذن فون گو ۴.۵ از مدل ۵ اینچی مشابهی که سال پیش توسط ایسوس معرفی شد ارزان تر است و گمان می رود بتواند سود مناسبی از بازار موبایل های اقتصادی را نصیب شرکت سازنده اش نماید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • مهتاب
    مهتاب | ۸ دی ۱۳۹۴

    گوشی مقرون به صرفه و خوبیه برای کسایی که دنبال مشخصات بالا نیستن بخصوص میشه به عنوان هدیه اون رو خرید.

مطالب پیشنهادی