ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

تاریخ انتشار احتمالی Final Fantasy 15 لو رفت

حدود 10 سال از ساخت Final Fantasy 15 می گذرد و طرفداران بی صبرانه منتظر تجربه آن هستند. اما با توجه به اطلاعات به دست آمده، تنها چند ماه تا انتشار این عنوان زمان باقی ...

محمد کریمی
نوشته شده توسط محمد کریمی | ۸ دی ۱۳۹۴ | ۰۰:۳۰

حدود 10 سال از ساخت Final Fantasy 15 می گذرد و طرفداران بی صبرانه منتظر تجربه آن هستند. اما با توجه به اطلاعات به دست آمده، تنها چند ماه تا انتشار این عنوان زمان باقی مانده است.

بر اساس تاریخ درج شده در شعبه ژاپنی آمازون، بازی 1 ژوئن (12 خرداد) عرضه خواهد شد. در گذشته نیز زمزمه هایی مبنی بر انتشار فاینال فانتزی 15 در فصل تابستان به گوش می رسید. می توان با این دید به موضوع نگاه کرد که بازی در ماه ژوئن برای ژاپن عرضه شده و تاریخ انتشار آن در کشورهای غربی فصل تابستان است.

با این وجود، باید تا ماه مارس 2016 (اسفند-فروردین) و رویداد ویژه ای که اسکوئر انیکس، ناشر و سازنده، برای بازی تدارک دیده صبر کرد. فاینال فانتزی 15 برای اولین بار در سال 2006 با نام Final Fantasy Versus XIII معرفی شد. ساخت بازی در مراحل اولیه خود بسیار کند پیش می رفت؛ به گونه ای که شایعاتی از کنسل شدنش به گوش می رسید.

حدس و گمان ها ادامه داشت تا این که در نمایشگاه E3 2013، بازی با نام Final Fantasy 15 دوباره معرفی شد. این عنوان در سال 2016 برای پلتفرم های پلی استیشن 4 و اکس باکس وان عرضه می شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • ali1988
    ali1988 | ۸ دی ۱۳۹۴

    صبرمون داره تموم میشه واسه تجربه این شاهکار. امیدوارم تکلیف انتشار قسمت هفتم هم مشخص شه زود. تشکر بابت خبر

مطالب پیشنهادی