ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ZTE و صرف هزینه ای ۲ میلیون دلاری برای تصاحب دامنه «nubia.com»

ZTE‌ امسال تحت برند Nubia ی خود از تلفن هوشمند پرچمداری با نام ZTE Nubia Z9 پرده برداشت که از نمایشگری ۵.۲ اینچی و چیپست اسنپدراگون ۸۱۰ بهره می برد. این اسمارت فون به قدری مورد توجه ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۸ دی ۱۳۹۴ | ۱۴:۳۰

ZTE‌ امسال تحت برند Nubia ی خود از تلفن هوشمند پرچمداری با نام ZTE Nubia Z9 پرده برداشت که از نمایشگری ۵.۲ اینچی و چیپست اسنپدراگون ۸۱۰ بهره می برد. این اسمارت فون به قدری مورد توجه علاقه مندان قرار گرفت که تمام موجودی اولیه آن تنها ظرف ده دقیقه در کشور چین فروش رفت و البته اندکی بعد نیز شاهد عرضه ی جهانی اش با قیمتی معادل ۴۶۳ دلار بودیم.

اما کمپانی یاد شده امروز به خاطر موضوعی دیگر که مربوط به خود برند "Nubia" است و نه تلفن های هوشمند تحت آن خبر ساز گشته. در همین راستا گزارش ها حکایت از آن دارند که ZTE برای به دست آوردن دامنه ی «nubia.com» حاضر شده تا هزینه ای ۲ میلیون دلاری را بپردازد.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

شرکت مورد بحث تا پیش از این برای این زیر برند خود از نام های دامنه ی nubia.cn و nubia.com.cn بهره می جست اما حالا و با ورود به بازار آمریکا و سایر بازارهای ارزشمند جهانی ظاهراً‌ رفته رفته این ضرورت را حس کرده که می بایست دامنه ی دارای پسوند com. را هم به تملک خود درآورد.

ناگفته نماند که تا به امروز گمانه زنی هایی نیز در رابطه با پرچمدار بعدی ZTE‌ صورت گرفته و گفته می شود تلفن هوشمند مذکور که نام «Nubia 11» را یدک خواهد کشید از صفحه نمایشی ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل بهره خواهد برد، به چیپست اسنپدراگون ۸۲۰ مجهز خواهد بود و پردازنده ی گرافیکی آدرینو ۵۳۰، ۴ گیگابایت حافظه ی رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه ی داخلی، دوربین اصلی ۲۰.۷ مگاپیکسلی، دوربین جلویی ۱۳ مگاپیکسلی و حسگر اثر انگشت از دیگر مشخصه های کلیدی آن خواهند بود.

ضمناً‌ منابع گوناگون می افزایند Nubia Z11 دقیقاً همچون Nubia Z9 نمایشگری بدون حاشیه خواهد داشت تا چهره ای بهتر پیدا کرده و کارایی بیشتر نیز به دست آورد.

ZTE در صورتیکه بخواهد اسمارت فون مورد بحث در بالا را به صورت همزمان در بازارهای آمریکا و چین عرضه کند در اختیار داشتن نامه دامنه با پسوند com. کار بازاریابی اش در ایالات متحده را به مراتب ساده تر خواهد کرد و لذا فروش مطلوب این محصول در منطقه ی مورد اشاره به سرعت هزینه ی ۲ میلیون دلاری برای خرید یک دامین را جبران خواهد نمود.

ZTE
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Javad
    Javad | ۸ دی ۱۳۹۴

    من Nubia Z7 Max داشتم واقعا از همه نظر ازش راضی بودم. پشتیابی فوق العاده ای هم داشت خیلی زود اپدیت های جدید رو منتشر میکرد و اگر باگی هم داشت خیلی زود با اپدیت بر طرف میکرد. دوربینش هم فوق العاده بود. از نظر من خیلی هم زیبا بود :)

  • Kiarash Manson
    Kiarash Manson | ۸ دی ۱۳۹۴

    گوشی آینده ZTE با نام Nubia 11 مشخصات سخت افزاری یه پرچمدار اندرویدی واقعی رو داره. البته امیدوارم اندرویدش رو زیاد دستکاری نکنه. زمان همه چیز رو مشخص میکنه. باید صبر کرد و دید آیا این گوشی موفق خواهد بود یا خیر.

    • پوریا
      پوریا | ۸ دی ۱۳۹۴

      تو رابط کاربری کلا شکل ios و ایموشن هست.منو نداره

مطالب پیشنهادی