ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آپارات رسما سرویس «شتاب دهنده» خود را برای ویدیو ها معرفی کرد

آپارات به عنوان بزرگترین سایت میزبانی ویدیو در ایران، مدتی می شود که سرویس جدیدی به نام «شتاب دهنده» را راه اندازی کرده است. این سرویس که اخیرا مرحله بتا خود را پشت سر گذاشته ...

مانی قاسمی
نوشته شده توسط مانی قاسمی | ۹ دی ۱۳۹۴ | ۱۵:۵۴

آپارات به عنوان بزرگترین سایت میزبانی ویدیو در ایران، مدتی می شود که سرویس جدیدی به نام «شتاب دهنده» را راه اندازی کرده است. این سرویس که اخیرا مرحله بتا خود را پشت سر گذاشته و به صورت رسمی آغاز به کار کرده، به کاربران امکان می دهد تا پرداخت هزینه، بازدید بیشتری را برای ویدیو خود به همراه آورند.

در همین راستا روابط عمومی مجموعه آپارات، بیانیه ای خبری را در اختیار دیجیاتو قرار داده است تا کاربران بیشتر با نحوه کارکرد این سرویس جدید آشنا شوند. در ادامه با ما همراه باشید.

از آنجا که یکی از دغدغه های کاربران حرفه ای آپارات و صاحبان کسب و کار بیشتر دیده شدن ویدیوهایشان است، تیم آپارات امکان جدیدی به نام "شتاب دهنده" را اضافه کرده است. اکنون همه می توانند پس از بارگذاری ویدیوی خود برای بیشتر و بهتر دیده شدن آن از این امکان جدید استفاده کنند.

آپارات با در نظر گرفتن برخی الویت ها در نتایج جستجو و دیگر صفحات سایت برای ویدیوهای شتاب داده شده، آنها را در معرض دید بازدیدکنندگان هدفمند بیشتری قرار می دهد تا تعداد مخاطبان به شکل چشمگیری افزایش باید.
حال اگر شما در دسته کسانی هستید که در آپارات کانالی دارید و میخواهید ویدیوتان بازدید چشمگیری داشته باشد، می توانید با استفاده از این سرویس ویدیوی خود را پربازدید کنید.

این امکان برای همه، به ویژه صاحبان کسب و کار به منظور بهرمندی از روش های نوین ویدیو مارکتینگ برای معرفی محصولات، خدمات مرتبط با روابط عمومی، بسیار مفید و اثر گذار است.

همچنین آپارات امکانات دیگری را برای کسانی که این روش تبلیغی را انتخاب می‌کنند در نظر گرفته از جمله اینکه بتوان لینکی را به ویدیو اضافه کرد یا در پایان ویدیو، کاربران را با یک متن تبلیغاتی و یک لینک به سایت دلخواه هدایت کرد یا حتی یک نرم‌افزار را دانلود کرد.


دیجیاتو در رابطه با این سرویس تحقیقاتی را به عمل آورده که در واقع با استفاده از آن می توان الگوی دقیق سرویس «شتاب دهنده» را تشریح کرد:

الگوی مالی پرداخت از این قرار است که با نرخ 66 هزار تومان به ازای 200 بازدید شروع می شود و هرچه تعداد بازدید بیشتری سفارش داده شود تخفیف بیشتری به کاربر تعلق می گیرد. اگر لینک زیر ویدیو را نیز سفارش دهنده اضافه کند، 10 درصد به مبلغ اضافه می شود و اگر باکس انتهای ویدیو را نیز سفارش دهد 35 درصد به مبلغ اضافه خواهد شد. اگر کانال یا ویدیویی خود دارای بازدید بالایی باشد، این موضوع سبب می گردد تا تخفیف هایی در اختیار کاربر قرار گیرد.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • siavash rahgozar
    siavash rahgozar | ۱۱ آبان ۱۳۹۶

    زمان کوچ به یه پلتفرم عالی‌تر با یک تیم خوش ذوق و آینده دار فرا رسیده.
    بدون سر و صدا در حال پیشروی هستند. حتما پیشنهاد میکنم به کاویمو سر بزنید. سرویسی که در آینده رقیب اصلی آپارات خواهد شد.
    https://kavimo.com

  • حمید
    حمید | ۱۱ دی ۱۳۹۴

    یعنی بی انصاف تر ،بی چشم و روتر و بی شعورتر از این سایت های ایرانی که بخاطر انحصار به یه جای رسیدن ندیدم!
    هیچ رحم و انصافی در اینها نیست!
    پول خون پدرهاشون رو بخاطر یه سرویس مسخره میخوان بگیرن!
    بقول دوستان سایتهای اجنبی که خدا خیرشون بده برای بازدید پول هم میدن! اینها چشمهاشو فقط پووول رو میبینه!

    اینها از همه طرف میخوان بخورن که ایشاالله خدا به زمینشون میزنه..

  • یاسر
    یاسر | ۱۱ دی ۱۳۹۴

    خیلی جالبه پول می دی تو جستو به صورت نا محسوس می آی اول !بابا گگل کاملا محسوس می گهای لینک تبلیغاتی نا محسوس کسی اول نمی کنه

  • Alireza
    Alireza | ۱۰ دی ۱۳۹۴

    خخخخخخخخحح من عاشق این فضای اینترنتی ایرانم. خیلی باحالی آپارت. به خدا اینو به هر غیر ایرانی بگی میگیره خفه ت میکنه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی