ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر لو رفته از قاب های موبایل لومیا 850 مایکروسافت موید شایعات قبلی پیرامون طراحی آن هستند

حرف و حدیث های متعددی پیرامون تلفن هوشمند آتی مایکروسافت وجود دارد که از جمله آنها می توان به نزدیک شدن زمان عرضه آن اشاره نمود. حدود دو هفته پیش رندرهایی از این موبایل که ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۹ دی ۱۳۹۴ | ۱۲:۰۰

حرف و حدیث های متعددی پیرامون تلفن هوشمند آتی مایکروسافت وجود دارد که از جمله آنها می توان به نزدیک شدن زمان عرضه آن اشاره نمود. حدود دو هفته پیش رندرهایی از این موبایل که به Honjo نیز مشهور است منتشر گشتند که در مورد ویژگی های ظاهری دستگاه اطلاعاتی در خود داشتند.

از جمله بارزترین مشخصه های اسمارت فون یاد شده می توان، صفحه نمایش 5.7 اینچی با رزولوشن 1080×1920 پیکسل، چیپست 8 هسته ای اسنپدراگون 617 و پردازنده گرافیکی آدرنو 405 را نام برد.

امروز نیز تصاویری از قاب های طراحی شده برای این موبایل منتشر گشته که نمای دیگری از لومیا 850 را برای ما به تصویر می کشد و به نوعی می توان گفت تائید کننده خبرهای قبلی در مورد طراحی بدنه این دستگاه نیز هست. با اینکه شایعات از ورود این دستگاه تا آخر سال جاری میلادی حکایت داشتند اما این اتفاق روی نداد و احتمالا در اوایل سال آتی باید منتظر عرضه آن باشیم.

بد نیست بدانید که دوربین اصلی اسمارت فون مورد بحث در بخش پشتی آن همانند نکسوس 5X برآمده است و بر اساس تصاویر موجود، یک اسپیکر دایره ای شکل در پائین سمت چپ پشت دستگاه نیز تعبیه گشته. گفته می شود این دیوایس حدود 6.92 میلی متر ضخامت خواهد داشت و کلیدهای فیزیکی پاور و زیاد و کم کردن صدا نیز در سمت راست بدنه قرار داده شده اند.

در ادامه می توانید تصاویر منتشر شده از قاب های جدید لومیا 850 را مشاهد کنید. با دیجیاتو همراه باشید.

Microsoft Lumia 850 1-w600

Microsoft Lumia 850 2-w600

Microsoft Lumia 850 3-w600

Microsoft Lumia 850 4-w600

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (7 مورد)
  • Amir jj
    Amir jj | ۹ دی ۱۳۹۴

    شبیه دمپایی ابریه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی