ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ در نظر دارد برخی پروژه های آزمایشگاه سری خود را در CES 2016 معرفی کند

تا برگزاری نمایشگاه CES سال 2016 زمان زیادی باقی نمانده و سامسونگ بالاخره پرده از روی پروژه های آزمایشگاه سری خود موسوم به Creative Lab کنار می زند. یکی از پروژه های در دست انجام این ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۹ دی ۱۳۹۴ | ۱۶:۳۰

تا برگزاری نمایشگاه CES سال 2016 زمان زیادی باقی نمانده و سامسونگ بالاخره پرده از روی پروژه های آزمایشگاه سری خود موسوم به Creative Lab کنار می زند. یکی از پروژه های در دست انجام این شرکت، Welt نام دارد؛ نوعی کمربند هوشمند که به کاربرانش کمک می کند، با شمارش گام ها و پایش زمانی که صرف نشستن می کنند و همچنین تحت نظر گرفتن عادات غذایی خود، هوای دور کمرشان را داشته باشند.

پروژه بعدی، Rink نام دارد که در اصل نوعی کنترلر حرکتی دست برای بازی ها و تجربیاتی است که از طریق هدست های واقعیت مجازی به کاربران ارائه می شوند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

سامسونگ اما، به جای آنکه رینک را شبیه به یک جفت دستکش طراحی کند، تصمیم گرفته شکلی شبیه به رشته های نواری شکل را به آنها بدهد که دورتادور دست پیچیده می شوند  و تصویر آن را می توانید در بالا مشاهده نمایید.

پروژه نهایی و شاید غیرمعمول ترینشان، TipTalk نام دارد؛ نوعی بند ساعت که می تواند به اسمارت واچ هایی نظیر Gear S2 متصل گردد و قابلیت های اضافه ای را با خود به ارمغان می آورند. به عنوان نمونه، کاربر می تواند در حین استفاده از این بندها، به موسیقی دلخواهش گوش داده یا بدون نیاز به هدفون و صرفا فشردن انگشت روی گوش خود به تماس های ورودی پاسخ دهد.

اینها تنها سه مورد از پروژه هایی بودند که هم اکنون توسط مهندسان این شرکت در آزمایشگاه مخفی سامسونگ دنبال می شوند. اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم، C-Lab جمعی 350 نفری از مهندسان برترین شرکت های حوزه فناوری در دنیاست که گرد هم جمع شده اند تا ایده های خود را پرورش دهند.

اما در کنار  اینها، بلومبرگ نیز برخی از پروژه های در دست ساخت این آزمایشگاه را معرفی کرده که از آن جمله می توان به کفشی با قابلیت پایش وضعیت بدن یا دستگاهی که به شما کمک می کند نواختن ویلون را فرا بگیرید اشاره نمود.

samsung-welt

samsung-taptalk

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • s.s.b
    s.s.b | ۹ دی ۱۳۹۴

    کی دقیقا شروع میشه؟ ces 2016

مطالب پیشنهادی