ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

بازی Lucky’s Tale همراه با آکیلس ریفت به رایگان عرضه می شود

تنها چند هفته و یا شاید حتی چند روز دیگر به آغاز پیش فروش آکیلس ریفت، هدست واقعیت مجازی فیسبوک زمان باقی مانده و حالا این شرکت از دومین بازی رایگانی که همراه با هدست ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۰ دی ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

تنها چند هفته و یا شاید حتی چند روز دیگر به آغاز پیش فروش آکیلس ریفت، هدست واقعیت مجازی فیسبوک زمان باقی مانده و حالا این شرکت از دومین بازی رایگانی که همراه با هدست اش ارائه می شود پرده برداشت.

این بازی که Lucky's Tale نام دارد، عملا ارتباطی با نام خانوادگی موسس شرکت آکیلس، پالمر لاکی ندارد و یک بازی پلتفرمر سوم شخص خواهد بود. اولین بار در سال 2014، کمپانی آکیلس برای نمایش تکنولوژی خود از دموی همین بازی استفاده نمود.

در Lucky's Tale، کنترل روباهی را به عهده می گیرید و به ماجراجوی های متنوعی خواهید رفت. متاسفانه، کنترلرهای مخصوص آکیلس تا اواخیر سال آینده عرضه نخواهند شد اما ضمن خرید هر هدست واقعیت مجازی، یک کنترلر اکس باکس وان هم دریافت خواهید کرد که کنترل بازی ها را از طریق آن صورت بخشید.

علاوه بر این بازی، EVE: Vakyrie نیز به رایگان همراه با ریفت ارائه خواهد شد، اما تنها در صورتی که هدست را پیش خرید کرده باشید. هنوز مشخص نیست که چه زمانی پیش خرید هدست ریفت امکان پذیر خواهد شد اما چندی پیش، لاکی در توییتی زمان باز شدن فروشگاه ها را بلافاصله پس از سال نو اعلام نمود.

آکیلس ریفت قرار است در فصل اول سال 2016 عرضه شود و پلی استیشن وی آر نیز تاریخ عرضه مشابهی دارد. البته هنوز مشخص نیست بازی های واقعیت مجازی چه قیمتی خواهند داشت اما سامسونگ برای Gear VR، محدوده قیمتی 5 الی 10 دلار را در نظر گرفته است. Oculus Studios، ناشر بازی Lucky's Tale همچنان در حال ارزیابی قیمت برای بازی ها است. در ادامه می توانید تریلر بازی را تماشا کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی