ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش ها از کاهش تولید آیفون پس از تعطیلات کریسمس حکایت دارند

گزارشی که چندی پیش منتشر شده، نشان می دهد که Foxconn، ساعات اضافی کاری کارگران خود را کاهش داده است. گویا پس از تعطیلات کریسمس، میزان تقاضا برای آیفون های اپل بین 5 الی 10 ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۰ دی ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

گزارشی که چندی پیش منتشر شده، نشان می دهد که Foxconn، ساعات اضافی کاری کارگران خود را کاهش داده است. گویا پس از تعطیلات کریسمس، میزان تقاضا برای آیفون های اپل بین 5 الی 10 درصد نسبت به پیش بینی ها کمتر بوده و Foxconn نیازی به ساخت آیفون بیشتر برای اپل ندارد.

آرون رکرز، تحلیلگرد شرکت استیفل نیکولاوس می گوید که میزان تولید آیفون در این کارخانه، پس از سپتامبر و اکتبر، در ماه نوامبر با کاهش روبرو شده است. رکرز پیش بینی نموده که اپل در سه ماهه انتهایی سال 2015 حدود 74.7 میلیون آیفون به فروش رسانده. شایان ذکر است که تعطیلات کریسمس فصل مهمی برای شرکت ها محسوب می شوند. سال گذشته، اپل در طول سه ماه انتهایی توانست مبلغ 18 میلیارد دلار درآمد کسب کند و این بیشترین مبلغی است که تا به حال یک کمپانی توانسته در فصل مالی خود درآمد داشته باشد.

البته، یکی از دلایل موفقیت عمده سال گذشته اپل، افزایش اندازه نمایشگر در آیفون 6 بود. بعد از سال ها مقاومت، اپل بالاخره راضی شد تا نمایشگر آیفون ها را از 4 به 4.7 اینچ ارتقا بخشد. علاوه بر آن، یک ورژن 5.5 اینچی هم برای علاقه مندان به فبلت ها عرض شد که با اقبال گسترده ای روبرو گشت.

اما امسال، آیفون 6 اس و 6 اس پلاس تغییرات گسترده ای نسبت به آیفون 6 و 6 پلاس نداشتند و جز اضافه شدن تکنولوژی 3D Touch، شاهد هیچ فناوری نوین و عمده ای نبودیم که شوق به خرید را در علاقه مندان ایجاد کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • مرتضی
    مرتضی | ۱۰ دی ۱۳۹۴

    از سیاست سامسونگ تقلید کرده دیده اون کم میکنه گفته من زودتر کم کنم شاید خبریه ??

  • آرش
    آرش | ۱۰ دی ۱۳۹۴

    با توجه به اینکه اپل بیشتر درآمدش رو مدیون آیفونه خیلی به ضررش ممکنه تموم بشه

  • m.gh
    m.gh | ۱۰ دی ۱۳۹۴

    دیجی جون من تعارف نکن اصلا اپل مگه میشه کم بفروشه!!اصلا اپل و افت!!

مطالب پیشنهادی