ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

گزارش همایش کلوب خودروهای ژاپنی با حمایت ایرتویا؛ تویوتا ها به صف شدند

اگر شما هم روز سه شنبه هشت دی ماه حدود ساعت 2 بعد از ظهر از کنار مجموعه کارتینگ آزادی تهران می‌گذشتید، احتمالا با دیدن صف تویوتاهای رنگارنگ جلوی درب ورودی مجموعه شگفت زده می‌شدید. تویوتا‌ ...

تیم خودرو
نوشته شده توسط تیم خودرو | ۱۰ دی ۱۳۹۴ | ۱۵:۰۰

اگر شما هم روز سه شنبه هشت دی ماه حدود ساعت 2 بعد از ظهر از کنار مجموعه کارتینگ آزادی تهران می‌گذشتید، احتمالا با دیدن صف تویوتاهای رنگارنگ جلوی درب ورودی مجموعه شگفت زده می‌شدید. تویوتا‌ سواران آمده بودند تا در همایش تخصصی تویوتا که به همت کلوپ خودروهای ژاپنی فدراسیون و اسپانسری شرکت ایرتویا برگزار می‌شد، شرکت کنند.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

این همایش که از ساعت 2 بعد از ظهر در بخشی از پیست کارتینگ آزادی برگزار شد، و پیست میزبان بیش از 40 دستگاه تویوتا و لکسوس بود. البته این برنامه میهمانان ویژه‌ای هم داشت.

toyo-17

از جمله این میهمانان ویژه باید به موتورسوارانی اشاره کرد که با حضورشان در برنامه رنگ و بویی از جنس هیجان را به این همایش اعطا کردند.

toyo-19

از جذاب‌ترین خودروهای حاضر در این برنامه باید به تویوتاهای سلیکا، کرولا، کرونا، هایلوکس، لندکروزر، سوپرا، GT86 و کریسیدا اشاره کرد. ضمنا ایرتویا نیز یک دستگاه تویوتا پریوس هیبریدی را راهی پیست کارتینگ کرده بود تا از قافله تویوتا سواران عقب نماند.

toyo-18

از طرفی اجرای موزیک و کنسرت موسیقی به صورت زنده نیز از جمله مواردی بودند که این همایش خودرویی را به بمبی از انرژی تبدیل کردند.

toyo-17

تقریبا جذاب ترین خودروهای موجود در محوطه پیست را خانواده سلیکا و جی تی 86 تشکیل می دادند و این دو خودرو بیشترین سهم را در عکس یادگاری بازدیدکنندگان داشتند.

toyo-11

کیفیت خودروهای شرکت کننده در این برنامه در سطح بالایی قرار داشت و بعضی از خودروها از نظر فنی هم ارتقاء یافته بودند.

toyo-16

در این برنامه یک سورپرایز هم وجود داشت. در خلال همایش گروهی از کلاسیک سواران پاکستانی با خودروهای کلاسیک وارد و همراهی مسئولین کمیته کلاسیک فدراسیون وارد پیست شدند تا میهمانان عزیزکرده این برنامه باشند.

toyo-12

این گروه که با هدف رساندن پیام صلح و دوستی مردم پاکستان و احیای جاده ابریشم از پاکستان به سمت ترکیه حرکت می‌کردند، در میان تشویق علاقه‌مندان به بالای استیج تعبیه شده در پیست رفتند و چند لحظه ای به کمک مترجم برای علاقه‌مندان سخن گفتند.

toyo-9

مانی شعبانی مسئول کلوپ خودروهای ژاپنی فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌ارنی در خصوص این برنامه به دیجیاتو گفت: این ششمین همایش کلوپ خودروهای ژاپنی بود که البته به صورت تخصصی برای خودروهای تویوتا برگزار شد.

toyo-13

به دلایل ختلف از جمله آماده نبودن بعضی از خودروها نتوانستیم همه سرمایه های تویوتا را در یک قاب جمع کنیم ولی در آینده انشالله برنامه های متفاوتی برای کلوپ های تخصصی مثل هوندا، تویوتا، مزدا، میتسوبیشی و ... خواهیم داشت.

toyo-6

این همایش در ساعت 5 بعد از ظهر به پایان رسید اما قبل از پایان برنامه، خودروها و موتورسیکلت‌های حاضر در پیست در رژه ای جذاب چند دوری در مسیر Race پیست کارتینگ حرکت کردند.

toyo-8

جذابیت این رژه وقتی بیشتر می‌شد که خودروی خودروی پریوس اسپانسر یعنی ایرتویا، در جلو حرکت می کرد و موتورسوارن با موتورهای پرحجم و قدرتمندشان این خودرو و کاروان تویوتا سواران را اسکورت می‌کردند.

toyo-14
تویوتا GT86 از جمله خودروهای اسپرت و جذاب بازار که مورد توجه علاقه مندان تیونینگ قرار دارد.

toyo-15

toyo-10

toyo-5

toyo-2

toyo-1

[این مطلب توسط تیم خودروی دیجیاتو و با همکاری آریا فرهمند به رشته تحریر در آمده است - عکاسی توسط محمد ثقفی انجام پذیرفته.]

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • حسن
    حسن | ۱۲ دی ۱۳۹۴

    تویوتا فقط کرونا 79
    موتور 1800
    پژو 405
    تو سربالایی می موند ازش

  • shahryar
    shahryar | ۱۰ دی ۱۳۹۴

    تو عکس ششم یه ماشین پسته ای رنگ هست ، چهار تا چراغ داره ، اسمش تویوتا کارینا هست ، مام قبلا داشتیم
    تو‌مجله ماشین در موردش یه مقاله نوشته بودن تحت عنوان : خودرویی که مرگ ندارد
    واقعا هم اینطور بود ، حدود ۱۹ سال دست پدرم بود از سال ۶۷ ، بدون هیچ‌ایرادی کار میکرد . فقط گاهی سرویس میبرد ولی هیچوقت کارش به تعویض قطعات حیاتی ماشین ختم نشد . در حد صفحه کلاج و فیلتر هوا

  • Sina
    Sina | ۱۰ دی ۱۳۹۴

    بابابزرگم همیشه میگه : ماشین کوچیک (سواری) فقط تویوتا و ماشین بزرگ(باری) فقط بنز :)

مطالب پیشنهادی