ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آلکاتل از موبایل و تبلت های سری Pixi رونمایی به عمل آورد

چند روز به آغاز رسمی نمایشگاه CES باقی مانده و از حالا، شرکت کنندگان آن تصمیم گرفته اند تا برخی محصولات خود را رونمایی کنند. اکنون شرکت Alcatel OneTouch سری PIXI 4 را رونمایی کرده که شامل چند موبایل ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۳ دی ۱۳۹۴ | ۱۱:۰۰

چند روز به آغاز رسمی نمایشگاه CES باقی مانده و از حالا، شرکت کنندگان آن تصمیم گرفته اند تا برخی محصولات خود را رونمایی کنند.

اکنون شرکت Alcatel OneTouch سری PIXI 4 را رونمایی کرده که شامل چند موبایل و تبلت می شود. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

سری PIXI 4 شامل دو اسمارت فون ۳.۵ و ۴ اینچی به همراه یک فبلت ۶ اینچی و یک تبلت ۷ اینچی می شود. سازنده بیان می کند که این محصولات، اگرچه در دسته بندی اقتصادی قرار می گیرند اما تجربه کاربری محصولات مرغوب را به ارمغان خواهند آورد. این تجربه مرغوب، شامل بخش هایی نظیر دوربین، عمر باتری، زبان طراحی کلی دستگاه و کیفیت صدای آن می شود.

آلکاتل همچنین از یک تبلت ۸ اینچی مجهز به ویندوز ۱۰ نیز رونمایی به عمل آورده است که PIXI 3 نام دارد و مشخصات آن هنوز منتشر نشده اند.

در این میان محصول دیگر آلکاتل، یک ساعت هوشمند کودکانه به نام CareTime است. محصول مورد بحث این قابلیت را در اختیار شما و فرزندتان قرار می دهد تا بتوانید با هم ارتباط برقرار کنید. البته شایان ذکر است که اسمارت واچ CareTime، صرفا بر بستر 2G یا EDGE به کار مشغول می گردد و به نظر می رسد آلکاتل تصور کرده کودکان به نسل سوم یا چهارم از شبکه های مخابراتی نیازی ندارند.

در این ساعت هوشمند از فناوری GPS نیز بهره گرفته شده تا شما بدانید که فرزندتان اکنون کجاست. این در حالیست که با نصب اپلیکیشن مخصوص، زمانی که کودک شما از محدوده ای که مشخص کرده اید خارج می شود، به شما نوتیفیکیشنی ارسال خواهد شد.

در حال حاضر شرکت آلکاتل صرفا چند تصویر را از محصول یاد شده منتشر نموده و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن، باید تا روزهای بعدی در هفته جاری و آغاز نمایشگاه CES صبر کرد.

Alcatel-OneTouch-Caretime-Watch-AH-5-w600 Alcatel-OneTouch-Caretime-Watch-AH-1-w600 Alcatel-OneTouch-Caretime-Watch-AH-3-w600 Alcatel-OneTouch-Caretime-Watch-AH-4-w600 Alcatel-OneTouch-Caretime-Watch-AH-2-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Capitan
    Capitan | ۱۳ دی ۱۳۹۴

    واقعا الکتال مسخرس با اون قیمت های فضایش برا یه گوشی دو هسته ای 600 هزار تومان اونم رم 1

    • پوریا
      پوریا | ۱۳ دی ۱۳۹۴

      تو ایران اینجوریه.وگرنه خارج خوبه

  • Kiarash Manson
    Kiarash Manson | ۱۳ دی ۱۳۹۴

    خوبه دیگه ساعت هوشمند برای کودکان هم تولید شد!

  • Kiarash Manson
    Kiarash Manson | ۱۳ دی ۱۳۹۴

    بی نهایت منتظر CES امسال هستم. البته اگه دیجیاتو این مراسم رو پوشش ویدیویی بده که دیگه عالی میشه.

مطالب پیشنهادی