ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی با تلویزیون های مجهز به HDR، قصد درخشیدن در CES دارد

در CES سال ۲۰۱۵، شاهد آن بودیم که تولیدکنندگان بنام تلویزیون های هوشمند، بر آن شدند تا محصولات خود با نمایشگرهای 4K را در برابر چشم بازدیدکنندگان قرار دهند. حالا یک سال از آن زمان ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۳ دی ۱۳۹۴ | ۱۰:۳۰

در CES سال ۲۰۱۵، شاهد آن بودیم که تولیدکنندگان بنام تلویزیون های هوشمند، بر آن شدند تا محصولات خود با نمایشگرهای 4K را در برابر چشم بازدیدکنندگان قرار دهند.

حالا یک سال از آن زمان سپری شده و به نظر می رسد که این بار همه بزرگان این صعنت تصمیم دارند محصولاتی ارائه دهند که از HDR [دامنه دینامیک بالا] به بهترین نحوه ممکن پشتیبانی به عمل آورد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

قابلیت HDR در تلویزیون ها باعث می گردد تا نسبت کنتراست و دقت رنگ ها، غنی تر شده و به نظر واقعی تر برسد. حال شرکت کره ای ال جی تصمیم گرفته از حالا خبر دهد که در نمایشگاه CES، قصد معرفی سه نمونه تلویزیون با پنل LCD، رزولوشن 4K و البته قابلیت HDR-Plus دارد.

HDR-Plus ادامه راهی است که شرکت کره ای با «Color Prime Plus» آغاز کرده بود که صرفا یک نام تبلیغاتی بود. در واقع ال جی با انتخاب چنین نامی قصد دارد شما را متقاعد سازد که قابلیت HDR که از سویش ارائه می گردد، برتر از نمونه های دیگر است.

بیشتر تلویزیون ها، در زمانه کنونی به نمایشگرهای 4K مجهز شده اند و حالا دیگر سازندگان محصولات یاد شده از جمله سونی، سامسونگ و ال جی تصمیم دارند خود را با ویژگی های HDR از سازندگان کوچک تر متمایز سازند. هر چند در هفته جاری و در نمایشگاه CES می توان شرکت های بسیاری را دید که از ویژگی یاد شده در محصولاتشان استفاده کرده اند.

سه محصولی که ال جی پیش از CES معرفی کرده و آنها را با خود به نمایشگاه مذکور می آورد، UH9500، UH8500 و UH7700 نام دارند که اندازه نمایشگر آنها از ۴۹ الی ۸۶ اینچ است. همچنین تلویزیون های هوشمند این سازنده به نسخه سوم از پلتفرم نرم افزاری شرکت کره ای موسوم به webOS تجهیز شده اند.

در این میان نکته جالب تر این است که ال جی یک تلویزیون ۹۸ اینچی با نمایشگر 8K را نیز با خود به نمایشگاه CES خواهد برد که هنوز در مورد آن، اطلاعات جامعی را منتشر ننموده است. شرکت مورد بحث از طرفی در مورد قیمت محصولات یاد شده نیز نظری نداده و تصمیم دارد برخی خبرها را هم برای خود CES نگه دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Behnam.sh
    Behnam.sh | ۱۳ دی ۱۳۹۴

    ال جی که مشخصا برتریت سازنده صفحه نمایش تو دنیاست و خوشحالم همیشه فناوری های جدید رو عرضه میکنه...

  • ps4
    ps4 | ۱۳ دی ۱۳۹۴

    البته سونی سال پیش تو همین CESتلوزیون های با پشتیبانی از HDR رو معرفی کرده. بود. نمیدونم این اولین تلوزیون ال جی هست که این قابلیت رو داره یا ن

    • MaKenZi
      MaKenZi | ۱۷ دی ۱۳۹۴

      درود

      خیر دوست من،
      ال‌جی قبلا تلویزیون با این قابلیت معرفی کرده بود، و الان این مدل‌های جدید از نسخه‌ی بهبود یافته‌ی این قابلیت برخوردار هستند

  • سوتابایت
    سوتابایت | ۱۳ دی ۱۳۹۴

    این یه هفته این قدر خبر درباره تی وی تو CES اومد پشیمون شدم از خرید تلویزیون! برای بعد نماشگاه گزینه های جالب تری باید باشه!

مطالب پیشنهادی