ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت: آپدیت ویندوز 10 موبایل به زودی از راه می رسد

اگر از مشارکت کنندگان در پروژه اینسایدر مایکروسافت نیستید، احتمالا مدتی است که در رویای آپدیت کردن دستگاه مبتنی بر ویندوز فون 8.1 خود به ویندوز 10 موبایل سیر می کنید و حتی تصور اجرای یک ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۳ دی ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

اگر از مشارکت کنندگان در پروژه اینسایدر مایکروسافت نیستید، احتمالا مدتی است که در رویای آپدیت کردن دستگاه مبتنی بر ویندوز فون 8.1 خود به ویندوز 10 موبایل سیر می کنید و حتی تصور اجرای یک سیستم عامل کاملا جدید روی تلفن همراهتان باعث خوشحالی شما می شود.

اوایل مهر ماه بود که خبر رسید این آپدیت در اواسط آذر و اوایل دی ماه ارائه می گردد و همین یک ماه پیش بر همگان مسجل شده بود که ویندوز 10 موبایل تا اوایل سال 2016 میلادی ارائه نخواهد شد.

حتی دفتر استرالیای ودافون نیز اعلام نمود که بی صبرانه انتظار تست این سیستم عامل را می کشد و پیش بینی کرده که این مهم تا اواسط این ماه اتفاق بیافتد.

Movistar Spain یکی دیگر از اپراتورهای موبایلی است که ابراز امیدواری کرده تا اواخر ماه ژانویه بتواند به این آپدیت دسترسی پیدا کند. در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

امروز اما، توئیتی از اکانت پشتیبانی لومیا متعلق به مایکروسافت منتشر شد که نشان می دهد این آپدیت «به زودی» ارائه می شود. اگر اظهار نظرهای اپراتورها را در کنار توئیتی قرار دهیم که امروز از جانب مایکروسافت منتشر شده، در خواهیم یافت که حداکثر تا اواسط ماه آینده میلادی (26 بهمن ماه) آپدیت ویندوز 10 موبایل به تدریج در اختیار تلفن های هوشمند بهره مند از ویندوز فون 8.1 قرار می گیرد.

براساس اطلاعاتی که در صفحه پشتیبانی از لومیا منتشر شده، تلفن های هوشمند مبتنی بر این سیستم عامل باید دست کم 8 گیگابایت حافظه داخلی داشته باشند. علاوه بر این، همه تلفن های همراه نیز از تمامی امکانات احتمالی ویندوز 10 موبایل پشتیبانی نخواهند کرد و برای استفاده از امکانات و تجربیات خاص لازم است که سخت افزار قدرتمندی در اختیار داشته باشید.

نکته دیگر اینکه تنها موبایل های بهره مند از  Lumia Denim (نسخه 8.10.14219.341 ویندوز فون) امکان به روز رسانی خواهند داشت. برای اطلاع از نسخه سیستم عامل موبایل خود به بخش Settings یا تنظیمات و سپس About>more information مراجعه نمایید و برای اینکه بدانید آن نسخه در چه مرحله ایست (بتا یا ...) از بخش تنظیمات به Extras+info بروید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (26 مورد)
  • ye nafar
    ye nafar | ۱۳ دی ۱۳۹۴

    دوست عزیز نسخه دسکتاپ اوبونتو ۱.۱ گیگ هست!الان انتظار داری بیشتر از این بشه؟؟؟؟

    • Rasool Entertainment
      Rasool Entertainment | ۱۳ دی ۱۳۹۴

      چطور؟ میشه کامل‌تر توضیح بدی؟ اینکه منظورت با کی بوده و چی بوده؟ والا من از متنت متوجه نشدم که منظورت چیه :)

      • ye nafar
        ye nafar | ۱۴ دی ۱۳۹۴

        منظورم اینه که وقتی حجم نسخه دسکتاپ اوبونتو ۱ گیگ هست پس اگه اونو به گوشی بزنی بیشتر از اون نمیشه.ولی ویندوز حجمش بالاهست.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی