ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یخچال هوشمند سامسونگ با یک صفحه نمایش بزرگ همراه خواهد بود

سامسونگ همیشه برای داشتن ایده های جالب و تا حدی عجیب شهرت دارد و به خوبی می داند چگونه تکنولوژی را در زندگی روزمره انسان ها بگنجاند و طبق روال هر ساله خود نیز در ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۳ دی ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

سامسونگ همیشه برای داشتن ایده های جالب و تا حدی عجیب شهرت دارد و به خوبی می داند چگونه تکنولوژی را در زندگی روزمره انسان ها بگنجاند و طبق روال هر ساله خود نیز در نمایشگاه CES عجیب ترین محصولاتش را به نمایش عموم می گذارد. البته تبلیغات گسترده و تابلوهای بزرگ نیز از دیگر مواردی است که نام این غول تکنولوژی کره ای را بر سر زبان ها انداخته و در سالن های نمایشگاه سی ای اس امسال نیز شاهد بنرهای بسیار بزرگ این کمپانی خواهید بود که یخچال-فریزر جدید و هوشمند خود را با یک نمایشگر بسیار بزرگ بر روی در آن تبلیغ نموده است.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

در نخستین نگاه این طور به نظر می رسد که این تصویر فتوشاپ است و روی بدنه یخچال هوشمند، عکس اسمارت فون بزرگی چاپ شده. اما این طور نیست و این نمایشگر بزرگ کاملا واقعی است و کلیدهای خازنی مشابه پلتفرم اندروید در پائین رابط کاربری خود دارد. البته باید اشاره کنیم هنوز معلوم نگشته که این یخچال از چه سیستم عاملی بهره مند خواهد بود و آیا اندروید، تایزن یا پلتفرم های دیگر برای آن در نظر گرفته شده.

آنچه از ظاهر این تکنولوژی می توان تشخیص داد این است که قابلیت های مشابه دیگر یخچال های هوشمند موجود در بازار دارد و به واسطه صفحه نمایش نصب گشته بر روی درب دستگاه می توانید لیست خرید بسازید، به موسیقی گوش کنید، اخبار روز را مطالعه نمائید و حتی یادداشت های دیجیتال برای یادآوری بنویسید.

گویا نمونه مورد بحث به ورودی صدا نیز مجهز گشته و پس از این قادر خواهید بود با یخچال خود صحبت نمائید. از دیگر مشخصه های این محصول نیز می توان به جستجو در محتویات جعبه یخ ساز و ردیابی تاریخ انقضای مواد داخل یخچال اشاره نمود که سامسونگ پیش از این در محصولات قبلی خود آنها را معرفی کرده بود.

احتمال می رود که سوپرایزهای دیگری نیز در راه باشد، به طور مثال، گزینه «خرید با مسترکارت» که بر روی نمایشگر وجود دارد بیانگر این خواهد بود که می توانید در اینترنت جستجو کرده و خرید نمائید و همچنین، ویژگی های همانند پاندورا، تقویم و اعلان وضعیت آب و هوا نیز در این سیستم به چشم می خورند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این یخچال هوشمند که می توانید حتی با آن حرف بزنید و خواسته های خود را در میان بگذارید، باید تا آغاز نمایشگاه CES 2016 صبر کنید. اما قیمت آن با توجه به محصولات پیشین کمپانی مورد بحث، 4 هزار دلار تخمین زده شده که چندان ارزان به نظر نمی رسد.

 

samsung-fridge-big-touchscreen-2

samsung-fridge-big-touchscreen-3

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی