ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ ریموت کنترلی برای خانه های هوشمند ساخته است

سامسونگ اخیرا از طرح هایش برای یکپارچه سازی پلتفرم خانه هوشمند SmartThings با تمامی تلویزیون های هوشمندش در سال جدید خبر داد. حالا ظاهرا این شرکت نوعی ریموت کنترل را طراحی کرده که قادر است ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۴ دی ۱۳۹۴ | ۱۲:۳۰

سامسونگ اخیرا از طرح هایش برای یکپارچه سازی پلتفرم خانه هوشمند SmartThings با تمامی تلویزیون های هوشمندش در سال جدید خبر داد. حالا ظاهرا این شرکت نوعی ریموت کنترل را طراحی کرده که قادر است کلیه تنظیمات مربوط تجهیزات الکترونیکی درون اتاق پذیرایی تان را بر عهده بگیرد.

اسمارت کنترل سامسونگ به کاربرانش وعده می دهد که کنترل هرآنچه به تلویزیون هایشان متصل شده (از سیستم های بازی های ویدئویی گرفته تا پلیرهای بلو-ری) را در دست بگیرد و اگر بلندپروازی های این شرکت در زمینه خانه هوشمند این ریموت کنترل را هم دربرگرفته باشد، آنگاه ممکن است که امکان کنترل لامپ ها، دوربین ها و دیگر دستگاه های پشتیبانی کننده از پلتفرم SmartThings نیز از طریق آن فراهم گردد.

ریموتِ اسمارت کنترل هنوز هم به صورت رسمی رونمایی نشده و به همین خاطر تصویر روشنی از توانمندی ها، محدودیت ها یا طراحی آن در اختیار نداریم. با این حال، همین حالا هم می توان حدس زد که این ریموت برای رقابت با هارمونی ریموت محصول لاجیتک طراحی شده که امکان روشن و خاموش کردن لامپ ها، قفل کردن درب ها و مواردی از این دست را برای کاربرانش فراهم می کند.

سامسونگ همچنین مدتی است که به تبلیغ اینترفیس تایزن برای این دستگاه می پردازد و مدعی شده که این رابط کاربری امکان دسترسی سریع تر و ساده تر کاربران به محتوا را فراهم می کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • علی
    علی | ۱۴ دی ۱۳۹۴

    ده سال پیش دایی من تو خونش همچین سیستمی داشت، یه کنترل بود برا تلویزیون و سیستم صوتی و شومینه و باز و بسته شدن پنچره ها و ... بنگ اند اولفسن بود اگه اشتباه نکنم، سامسونگ احتمالا داره همون ایده و تکنولوژی رو با قیمت منتطقی همه گیر میکنه، چون برند بنگ اند اولفسن خیلی قیمت هاش فضاییه، تلویزیون 100هزار یورو... تو این مایه ها و صد البته هیچ شکی نیست که برای اون برند ارزش داره هزینه کنه آدم، دیدم که میگم :)

مطالب پیشنهادی