ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت Archos دو اسمارت فون اقتصادی با عمر باتری طولانی معرفی خواهد کرد

کمپانی فرانسوی Archos در خارج از قاره اروپا چندان شناخته شده نبود اما در سال های اخیر با ارائه موبایل های اندرویدی توانست تا اندازه ای نام خود را بر سر زبان های بیندازد و ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۴ دی ۱۳۹۴ | ۱۹:۴۵

کمپانی فرانسوی Archos در خارج از قاره اروپا چندان شناخته شده نبود اما در سال های اخیر با ارائه موبایل های اندرویدی توانست تا اندازه ای نام خود را بر سر زبان های بیندازد و به دنبال آن، امسال تصمیم گرفته در نمایشگاه CES نیز حاضر گشته و محصولات جدیدی را به نمایش بگذارد.

کمپانی مورد بحث با دو دستگاه تلفن هوشمند به نام های Archos 40 Power و 50 Power راهی لاس وگاس خواهد شد. هر دو این محصولات امکانات معمولی و استاندارد دارند و شاید فقط بتوان از عمر باتری آنها به عنوان ویژگی برترشان یاد کرد.

موبایل 40 Power با صفحه نمایش 4 اینچ، چیپست چهار هسته ای و دو گیگابایت رم همراه خواهد بود و قیمتی که برای آن اعلام شده حدود 74 دلار است. با این قیمت محصولی خریداری خواهید نمود که باتری آن 1900 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و تا دو روز استفاده را پاسخگوست.

اسمارت فون 50 Power نیز کمی بزرگ از برادر خود ظاهر شده و نمایشگر 5 اینچی، حافظه داخلی 16 گیگابایتی و دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی دارد. قیمت آن نیز 222 دلار خواهد بود.

در مورد چیپست این دستگاه ها حرفی به میان نیامده اما گمان می رود هسته های پردازشی Cortex-A7 ARM را در زیر قاب خود داشته باشند. احتمالا اطلاعات بیشتر این محصولات در حین برگزاری CES در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی