ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نمایشگر 18 اینچی رول شونده ال جی در جریان CES 2016 به نمایش گذاشته می شود

LG Display (از شرکت های تابعه ال جی) نمونه ای اولیه از یک نمایشگر 18 اینچی را تولید کرده که قرار است این هفته در جریان نمایشگاه کالاهای الکترونیکی مصرفی لاس وگاس به نمایش در ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۴ دی ۱۳۹۴ | ۱۱:۳۰

LG Display (از شرکت های تابعه ال جی) نمونه ای اولیه از یک نمایشگر 18 اینچی را تولید کرده که قرار است این هفته در جریان نمایشگاه کالاهای الکترونیکی مصرفی لاس وگاس به نمایش در آید.

این نمایشگر همچون یک تکه کاغذ قابلیت رول شدن دارد و تکنولوژی به کار گرفته در آن، حاصل تلاش های این شرکت کره ای در زمینه تولید نمایشگرهای OLED منعطف، قابل رول شدن و دارای خمیدگی است.

شرکت مورد بحث البته سال قبل هم تکنولوژی مشابهی را در جریان CES 2016 به نمایش گذاشت اما تصاویر مربوط به آن کاملا محرمانه بودند و هیچگاه به آن سوی درها راه پیدا نکردند. حالا ال جی آماده است تا دستاوردهایش در این زمینه را به جهانیان نشان دهد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراها باشید.

گفتنی است که شرکت هایی نظیر سونی، سامسونگ و شارپ هم پیشتر تکنولوژی هایی مشابه به این را به نمایش گذاشته بودند، اما انتشار چنین خبری نشان می دهد که ال جی این نوع نمایشگرهای آینده نگرانه را عاملی برای تمایز اسمارت فون ها، تبلت ها و تلویزیون ها می بیند.

روشن است ال جی آینده ای را متصور شده که در آن، این نوع نمایشگرها رول شده و درون جیب هایمان قرار می گیرند یا اینکه طوری طراحی می شوند که بشود آنها را مطابق با خصوصیات فضاهای داخلی نصب کرد. در همین راستا، این کمپانی قصد دارد یک نمایشگر خمیده 25 اینچی را که در فضای داخلی ماشینی تعبیه گردیده در بخش Auto Zone غرفه خود به نمایش بگذارد.

ظرف دو روز آینده نگاه نزدیک تری خواهیم داشت به نمایشگر روزنامه ای شکل ال جی و همچنین تلویزیونی 55 اینچی آن که صخامتی همچون کاغذ دارد و تمامی قطعات و بخش های الکترونیکی اش، طبق اعلام ال جی به صورت مجزا روی آن نصب گردیده اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی