ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسر از نوت بوک هیبریدی Switch 12 S رونمایی کرد

بازار دیوایس های نوت بوک-تبلت مملو شده است از گجت هایی با مشخصه های متوسط و حالا ایسر قصد دارد با دستگاهی تازه رونقی دوباره به این بازار ببخشد. ابزار مورد بحث جدید Switch 12 S نام ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۴ دی ۱۳۹۴ | ۰۵:۱۰

بازار دیوایس های نوت بوک-تبلت مملو شده است از گجت هایی با مشخصه های متوسط و حالا ایسر قصد دارد با دستگاهی تازه رونقی دوباره به این بازار ببخشد. ابزار مورد بحث جدید Switch 12 S نام دارد و شرکت یاد شده همین امروز و در جریان نمایشگاه CES 2016 از آن پرده برداشته.

Switch 12 S از نمایشگری ۱۲.۵ اینچی بهره می برد و این صفحه نمایش با یکی از دو رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ و یا ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. ضمناً به لطف طراحی کارآمد شما قادر خواهید بود اسکرین مورد اشاره را از دیگر اجزای بدنه جدا کرده و از آن به عنوان یک تبلت استفاده نمایید.

از دیگر مشخصه های سخت افزاری دستگاهی که در بالا به آن پرداختیم نیز می توان به پردازنده ی نسل ششم اینتل موسوم به Core-M، درگاه USB-C با پشتیبانی از تاندربولت ۳،‌ محافظ صفحه نمایش گوریلا گلس ۴ و دوربین دارای فناوری RealSense اینتل اشاره داشت.

دیوایس هیبریدی مورد بحث با حافظه های SSD دارای ظرفیت ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت به بازار خواهد آمد و کاربران می توانند آن را با ۴ و یا ۸ گیگابایت حافظه ی رم ابتیاع نمایند. تعداد پورت های در نظر گرفته شده روی بدنه نیز کم نیستند و دو درگاه USB 3.0، یک درگاه میکرو HDMI، یک خروجی هدفون ۳.۵ میلیمتری، یک کارت خوان حافظه ی میکرو اس دی و یک پورت USB-C‌ در اختیار فرد قرار دارد.

Acer Switch 12 S SW7-272 Win10 straight forward disconnected

ناگفته نماند ایسر برای متصل کردن کیبرد به صفحه نمایش فناوری را به کار بسته که به کمک آن تبادل داده میان این دو بخش با سرعتی در حدود ۶ گیگابیت بر ثانیه میسر می شود. Switch 12 S در بخش جلویی خود اسپیکرهایی را جای داده که از تکنولوژی های دالبی و TrueSound (انحصاری خود ایسر) پشتیبانی به عمل می آورند.

در پایان نیز می بایست خاطر نشان سازیم که این دستگاه از اول ماه فوریه و با قیمت ۹۹۹ دلار در اختیار اهالی آمریکای شمالی قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی