ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسر از Chromebase خود با پردازنده اینتل رونمایی کرد

۲۰۱۵، سال بسیار ایده آلی برای سیستم عامل کروم بود. در واقع در سالی که سپری شد، بیشتر سازندگان مطرح کامپیوترهای شخصی، چند دستگاه مجهز به سیستم عامل کروم را نیز به بازار عرضه کردند ...

امیر مستکین
نوشته شده توسط امیر مستکین | ۱۴ دی ۱۳۹۴ | ۱۷:۵۰

۲۰۱۵، سال بسیار ایده آلی برای سیستم عامل کروم بود. در واقع در سالی که سپری شد، بیشتر سازندگان مطرح کامپیوترهای شخصی، چند دستگاه مجهز به سیستم عامل کروم را نیز به بازار عرضه کردند و به نظر می رسد که این فرایند همچنان ادامه خواهد داشت.

ایسر در این میان یکی از کمپانی هایی بوده که همواره به این سیستم عامل توجهی ویژه نشان داده است. در همین راستا، دقایقی پیش شرکت تایوانی خبر از معرفی Chromebase 24 در CES 2016 داد. سال گذشته نیز البته شرکت مورد بحث یک کروم بیس را معرفی کرده بود اما تفاوت این دو نمونه، در اندازه نمایشگر آنهاست.

مدل جدید همانگونه که از نامش مشخص است، به یک نمایشگر ۲۴ اینچی مجهز گشته و از طرفی، به نظر می رسد که ایسر با ارائه این محصول هم مشتریان تجاری و هم مشتریان عادی اش را هدف گرفته است. کروم بیس جدید، از چهار میکروفون و یک وب کم با رزولوشن HD بهره می برد.

نسل قبلی این کامپیوتر یکپارچه به پردازنده Tegra K1 انویدیا مجهز شده بود در حالی که نمونه کنونی، از پردازنده اینتل استفاده می کند و هنوز شرکت سازنده دقیقا خبر نداده که چه نوع پردازنده ای را در این کامپیوتر به کار برده است. این در حالیست که به انتخاب خریدار، حافظه رم نیز تا ۸ گیگابایت قابل افزایش خواهد بود.

Acer-Chromebase-24-Press-AH-1-w600  Acer-Chromebase-24-Press-AH-2-w600 Acer-Chromebase-24-Press-AH-3-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی