ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

با BoomStick آشنا شوید؛ دستگاهی که برای بهبود کیفیت صدای ایرفون های ارزان قیمت ساخته شده

اگر از ایرفون هایی استفاده می کنید که همراه با تلفن هوشمندتان بوده یا اینکه معمولا انواع ارزان قیمت این محصولات را به کار می برید، در این صورت، خیلی خوب از کیفیت صدای این ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۴ دی ۱۳۹۴ | ۱۵:۳۰

اگر از ایرفون هایی استفاده می کنید که همراه با تلفن هوشمندتان بوده یا اینکه معمولا انواع ارزان قیمت این محصولات را به کار می برید، در این صورت، خیلی خوب از کیفیت صدای این ایرفون ها آگاهی دارید.

گزینه ای که برای داشتن یک تجربه موسیقیایی بهتر پیش رویتان قرار دارد این است که دست کم دویست دلار هزینه نمایید و ایرفون یا هدفونی در حد اعلاء را برای خود خریداری نمایید. اما همه هم دوست ندارند این میزان پول را صرف خرید هدفون نمایند و اینجاست که BoomStick به کار خواهد آمد تا تجربه ای بی نظیر از صدا را در اختیارتان قرار دهد.

در ادامه این مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

BoomStick نوعی دستگاه پرتابل کوچک است که به فیش هدفون وسایل الکترونیکی شما متصل می شود و می توانید در ادامه هدفون خود را به آن وصل کرده و با فشردن تنها دکمه موجود روی آن، از قابلیت های شگفت انگیزش بهره مند شوید.

جرج اپلینگ یکی از بنیانگذاران شرکت سازنده این دستگاه به نام  BoomCloud 360 می گوید: کاربران نباید هیچگاه به صدای سطح متوسط رضایت دهند و با استفاده از این وسیله می توانند عملکردی فوق العاده را از ایرفون های ارزان قیمت خود دریافت کنند که در سطحی بالاتر از هدفون های گران قیمت است. به لطف BoomStick حتی می توان عملکرد هدفون های گران قیمت را هم به سطح تازه ای رساند.

کاربران به طور معمول دوست ندارند پول زیادی صرف خرید هدفون های گران قیمت نمایند اما پرداخت مبلغی معقول برای بهبود کیفیت دستگاه های ارزان قیمت شان شاید مانعی نداشته باشد و حتی ممکن است خرید BoomStick از نظرشان کار سودمندی باشد.

برای آن دسته از کاربرانی که دوست دارند به تفاوت نسخه های معمولی و بهبودیافته از یک تِرَک موسیقی با استفاده از این دستگاه پی ببرند، صفحه ای در سایت شرکت ارائه دهنده آن ایجاد شده که شمایی کلی از این امر را پیش رویشان به تصویر می کشد.

نکته ای که بهتر است در انتها به آن اشاره گردد این است که این گجت به هیچ وجه ارزان قیمت نیست و طبق اعلام شرکت سازنده اش در بهار سال 2016 میلادی با قیمت 99 دلار آماده می گردد. حتما تایید خواهید کرد که با این قیمت می شود یک هدفون معقول و مناسب خریداری کرد و دیگر نیازی به این دستگاه نداشت.

حال، برخی از کاربران صرف این مبلغ برای خرید یک هدفون را هم زیاد می دانند چه برسد به یک ابزار جانبی برای بهبود کیفیت صدای این ابزارها.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • امیر
    امیر | ۱۴ دی ۱۳۹۴

    کلا چه مهملاتی میسازندها
    :)))

  • Rivekan
    Rivekan | ۱۴ دی ۱۳۹۴

    تو ورج زده بود 99$!
    خوب ادم با 99 دلار میره یه هدفون یا هندزفری با کیفیت میگیره :/
    در هر صورت باید منتظر برسی هاش موند و دید ایا ارزش داره یا نه!

مطالب پیشنهادی