ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نگاه نزدیک ویدیویی به مهم ترین محصولات رونمایی شده توسط لنوو در نمایشگاه CES

نمایشگاه CES امسال با طوفانی از محصولات لنوو آغاز شد و این شرکت در نخستین روز، از جدیدترین تولیدات خود شامل لپ تاپ، تبلت و لوازم جانبی تازه، رونمایی به عمل آورد. لپ تاپ X1 Carbon یکی از ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۴ دی ۱۳۹۴ | ۱۳:۱۵

نمایشگاه CES امسال با طوفانی از محصولات لنوو آغاز شد و این شرکت در نخستین روز، از جدیدترین تولیدات خود شامل لپ تاپ، تبلت و لوازم جانبی تازه، رونمایی به عمل آورد.

لپ تاپ X1 Carbon یکی از پرطرفدار ترین ابزارهای ساخت لنوو به شمار می رود که طرفداران پر و پا قرصی خصوصاً بین کاربران تجاری برای خود دست و پا کرده و لنوو نیز با علم به چنین استقبالی، همواره در تلاش برای بهبود این محصول است.

شرکت چینی سال گذشته بسیاری از انتقادات کاربران به مدل های اخیر این محصول را برطرف کرده و اکنون نیز نسخه جدید X1 Carbon را ارائه کرده که خصوصیات بهبود یافته بهره می برد، تغییراتی که از جمله مهمترین آنها می توان به اضافه شدن آخرین نسل پردازنده های Core i5 و Core i7 سری Skylake اینتل، کاهش گرمای تولیدی، کاهش مصرف انرژی و در نهایت کوچکتر شدن اندازه دستگاه اشاره کرد.

در ادامه می توانید ویدیوی نگاه نزدیک به نسخه جدید لپ تاپ X1 Carbon را مشاهده نمایید.

محصول جدید دیگر لپ تاپ X1 Yoga نام دارد که به عنوان ترکیبی از بهترین قابلیت های محصولات لنوو ساخته شده است. هرچند بخش عمده خصوصیات این لپ تاپ با X1 Carbon مشترک به شمار می رود، اما مدل Yoga از برخی امکانات جذاب تر نیز بهره مند است.
از جمله این امکانات می توان به نمایشگر لمسی، پنل OLED و پشتیبانی از قلم استایلوس اشاره کرد. نمایشگر لپ تاپ جدید لنوو علاوه بر این به لولاهایی مجهز است که به لطف آنها می توانید از دستگاه به شکل تبلت استفاده نمایید.

در ادامه با ویدیوی نگاه نزدیک به لپ تاپ X1 Yoga همراه باشید.

در نهایت جذاب ترین محصول معرفی شده را نیز می توان تبلت ۱۲ اینچی X1 به شمار آورد که سازنده با ارائه ماژول های مختلف، تلاش کرده قابلیت های یک کامپیوتر کامل را برای این محصول به ارمغان آورد.

این تبلت ویندوزی از آخرین نسل پردازنده های Core M سری Skylake اینتل بهره مند است و از جمله ماژول های قابل اتصال به آن می توان به ویدیو پروژکتور، باتری/درگاه های اضافه و دوربین RealSense اینتل برای ثبت تصاویر سه بعدی اشاره کرد.

در پایان می توانید ویدیوی نگاه نزدیک به برخی قابلیت های تبلت X1 را مشاهده نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • samir1374
    samir1374 | ۱۴ دی ۱۳۹۴

    هیچوقت از لنوو خوشم نیومده ولی واقعا ترکونده امسال. ممنون از پوشش :)

  • سیاوش
    سیاوش | ۱۴ دی ۱۳۹۴

    مگه از فردا شروع نمیشه؟؟

  • atashafiee
    atashafiee | ۱۴ دی ۱۳۹۴

    وااااااای چقدر قالب صفحه اصلی سایت بد شده وای واقعا بد شده.افتضاح شده.با اینکه واقعا سایتتون از نظر تعداد و کیفیت پستها از سایت رقیب خیلی خیلی خیلی بهتره که واقعا جای نحسین داره اما خواهشا قالب سایت رو مثل قبل کنیدوهم تو کامپیوتر هم گوشی واقعا افتضاح دیده میشه

مطالب پیشنهادی