ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لنوو یک اسمارت فون اقتصادی با دوربین سلفی عالی معرفی کرد

سال گذشته همین مواقع بود که لنوو یک فلاش اکسترنال سلفی به نام Vibe Xtension برای اسمارت فون های خود ارائه داد که کاربرد فراوانی داشت و بسیار هم خلاقانه به نظر می رسید. اما پس ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۵ دی ۱۳۹۴ | ۰۸:۲۴

سال گذشته همین مواقع بود که لنوو یک فلاش اکسترنال سلفی به نام Vibe Xtension برای اسمارت فون های خود ارائه داد که کاربرد فراوانی داشت و بسیار هم خلاقانه به نظر می رسید. اما پس از آن دیگر تا پایان سال 2015 میلادی هیچ نوع موبایلی که فلاش LED برای دوربین جلوی خود داشته باشد معرفی نکرد.

اما امسال دوباره با یک تلفن هوشمند اقتصادی به نمایشگاه CES آمده و این محصول نه تنها فلاش داخلی در بخش جلویی خود دارد، بلکه برای گرفتن عکس های سلفی نیز امکانات ویژه ای به آن اضافه گشته.

محصول جدید این کمپانی چینی Vibe S1 Lite نام داشته و قرار است با قیمت 199 دلاری عرضه گردد. از جمله مشخصات بارز آن هم می توان به دوربین دوم 8 مگاپیکسلی که موتور ساخت سونی و لنز 5 قطعه ای دارد تا عکس ها کمترین میزان نویز و تحریف شدگی را دارا باشند و یک فلاش LED در جلوی موبایل اشاره نمود.

دوربین اصلی دستگاه که در بخش پشتی آن تعبیه شده چندان بد نیست و سنسور 13 مگاپیکسلی ISOCELL سامسونگ را در خود دارد و به مواردی همانند تشخیص فازی خودکار، فوکوس پلاس و فلاش دو رنگ مجهز گشته.

همان طور که از نام این دستگاه می توان تشخیص داد، این موبایل نسخه ضعیف شده ی Vibe S1 است که دوربین دوم تشخیص عمق خود را در جلو از دست داده و قدرت خود را نیز از چیپست 8 هسته ای و 1.3 گیگاهرتزی مدیا تک می گیرد. رم این مدل به جای 3، دو گیگابایتی است و به جای 32 گیگابایت حافظه داخلی با 16 گیگابایت ظرفیت حافظه همراه شده و کارت میکرو اس دی آن نیز دیگر از 128 گیگابایت پشتیبانی نمی کند و حداکثر از حافظه های 32 گیگابایتی اکسترنال می توانید برای آن استفاده نمائید.

اما باتری این دیوایس جدید بهبود یافته و از 2420 به 2700 میلی آمپر ساعت رسیده. بقیه ویژگی های آن نیز با نمونه پیشین خود تفاوتی ندارد و با یک نمایشگر 5 اینچ 1080p IPS، دو جایگاه سیم کارت نانو و فناوری اتصالی LTE همراه خواهد بود. پلتفرم داخلی اسمارت فون مورد بحث نسخه 5.1 اندروید است و شاتر دوربین آن نیز با حرکت حرف V انگلیسی فعال شده و عکس می گیرد.

در آخر باید اشاره کنی طراحی دستگاه بد نیست اما حتی خمیدگی بخش پشتی آن و قاب فلزی ای که برایش در نظر گرفته شده نیز نتوانسته اند چهره شیک و پرمیم به آن ببخشند. اما این را هم به خاطر داشته باشید که به اندازه پولی که برای خرید آن پرداخت می نمائید، امکانات دریافت خواهید کرد.

در ادامه می توانید تصاویر موبایل Vibe S1 Lite را مشاهده نمائید.

lenovo-vibe-s1-lite-hands-on-2016-01-05-4-1-w600

lenovo-vibe-s1-lite-hands-on-2016-01-05-3-1-w600

lenovo-vibe-s1-lite-hands-on-2016-01-05-2-1-w600

lenovo-vibe-s1-lite-hands-on-2016-01-05-1-1-w600

lenovo-vibe-s1-lite-hands-on-2014-01-01-1-w600

lenovo-vibe-s1-lite-hands-on-2014-01-01-1-1-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • hellish
    hellish | ۱۵ دی ۱۳۹۴

    دوربین ماله سامسونگو سونیه :-//// بندازه اشغالی بهتره

    • پوریا
      پوریا | ۱۵ دی ۱۳۹۴

      جان؟؟؟مگه غیر اینا کس دیگه ای هم ماژول دوربین میسازه؟گوشی خوبی

مطالب پیشنهادی