ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اسکیت برد الکتریکی شرکت «Action» رونمایی شد؛ با «Blink-Board» آشنا شوید

در CES سال گذشته شرکتی با نام Action اسکیت هایی متفاوت و دارای دو چرخ را در مقابل چشم های ما قرار داد که «RocketSkates» نام داشتند و سواری بر آنها نیز حال و هوای ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۵ دی ۱۳۹۴ | ۰۲:۵۸

در CES سال گذشته شرکتی با نام Action اسکیت هایی متفاوت و دارای دو چرخ را در مقابل چشم های ما قرار داد که «RocketSkates» نام داشتند و سواری بر آنها نیز حال و هوای جالبی را رقم می زد. اما برند اکشن امسال هم دست پر و با محصولی جدید به CES 2016 آمده که در اصل یک اسکیت برد نیمه الکتریکی محسوب می شود و برای آن هم عنوان «Blink-Board» را برگزیده.

Blink-Board یک تفاوت عمده با دستگاه های مشابه همچون «بوستد برد» و یا «زی برد ۲» دارد و می توان گفت در قیاس با آنها کوچک تر است یا بد نیست بگوییم این وسیله ابعادی ما بین یک اسکیت برد نرمال و یک پنی برد (اسکیت بردهای کوچک عمدتاً پلاستیکی) دارد که البته چنین اندازه هایی سبب می شوند بتوان با آن و در حداکثر سرعت تقریبی ۱۹ کیلومتر بر ثانیه مانورهای بیشتری را اجرایی کرد.

بزرگترین مزیت محصولی که در بالا به آن پرداختیم در وزن پائین اش خلاصه می شود که با عدد ۴.۵۳ کیلوگرم برابری می نماید. اکثر شرکت هایی که وسایل نقلیه الکتریکی مشابه می سازند با مسئله یا چالش وزن دست و پنجه نرم می کنند و این مشکل از باتریی هایی که می توانند سرعت و مسافت مقبولی را فراهم آورند ناشی می شود زیرا آنها وزن نسبتاً سنگینی دارند.

Blink-Board از ZBoard 2 با ۷.۲۵ کیلوگرم سنگینی و از بوستد برد با ۶.۱۲ الی ۶.۸ کیلوگرم وزن سبک تر بوده و این توانایی را دارد تا مسافتی کوتاه در حدود ۹.۶۵ کیلومتر را طی کند. همانند سایر اسکیت بردهای الکتریکی فعلی در این مدل هم حرکت و ترمز توسط یک ریموت بلوتوثی کنترل می شود و البته ظاهراً‌ قادر خواهید بود برای اینکار از یک اپ آیفون هم بهره بگیرید.

شرکت اکشن قصد دارد فروش Blink-Board را از اواخر ژانویه و با قیمت ۵۰۰ دلار آغاز کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • sam
    sam | ۱۵ دی ۱۳۹۴

    ۱۹ کیلومتر بر ثانیه واقعاننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن

مطالب پیشنهادی