ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

علمی

با کیت Ziro ارتشی از ربات ها را برای خود بسازید

دیگر دوران کنترل ربات ها با استفاده از دستگاه های حجیم و بزرگ به سر آمده است. شرکتی به نام ZeroUI در CES امسال حاضر شده بود که به شما بگوید این کار با استفاده از ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۵ دی ۱۳۹۴ | ۰۸:۴۰

دیگر دوران کنترل ربات ها با استفاده از دستگاه های حجیم و بزرگ به سر آمده است. شرکتی به نام ZeroUI در CES امسال حاضر شده بود که به شما بگوید این کار با استفاده از دستان نیز امکان پذیر است.

این کمپای محصولی به نام Zero را در معرض دید قرار داده بود؛ نوعی کیت رباتیک که به کاربرانش امکان خواهد داد ارتشی از ربات های خود را بسازند و با تکان دادن انگشتان خود آنها را تحت کنترل درآورند.

کیت مبتدیان این ربات دربرگیرنده چهار ماژول موتوری بیسیم، یک دستکش، یک پایه شارژ، مواد اولیه برای ساخت ربات و راهنمای تنظیمات اپلیکیشن اندرویدی و iOS مخصوص به آن است.

علاوه بر این، تعدادی طرح ساده نیز در داخل جعبه آن قرار دارند که شما را در ساخت ربات ها راهنمایی می کنند، هرچند که از ابتدا، دفترچه راهنمای محصول کاربرانش را ترغیب می کند که خود خلاقیت داشته باشند و ایده هایشان را پیاده سازی نمایند.

Tanuj Siddarth یکی از مهندسان توسعه محصول Ziro در مصاحبه اش با انگجت اظهار داشت این کیت به گونه ای طراحی شده که همراه با محصولات ساخته شده از مواد بازیافتی مورد استفاده قرار گیرد و حتی جان تازه ای به اسباب بازی های شکسته شما می دهد

واکنش این ربات ها به دستورالعمل هایی که از طریق دستکش دریافت می کردند فوق العاده بود و امکانی برای کاربران آن فراهم است که برای کلیه حرکات مد نظر خود ژست حرکتی خاصی را تعریف نمایند.

ماژول های فعال کننده این کیت از ABS ساخته شده اند و برای تهیه دستکش نیز از چرم روباه، اسپندکس و تعدادی حسگر حرکتی بهره گرفته شده است.

این دستکش در اصل با استفاده از نوعی شبکه وای فای خصوصی با ماژول ها ارتباط برقرار می کند در حالی که اپلیکیشن آن صرفا برای مرحله نخست تنظیم دستگاه احتیاج خواهد شد.

باتری دستکش عمری برابر با 5 ساعت دارد و ماژول هایی که همراه با آن مورد استفاده قرار می گیرند نیز تا 2.5 ساعت شارژ خواهند داشت. شرکت ارائه دهنده این محصول امید دارد که تا پایان ماه، کیت Ziro را از طریق کمپین سایت Indiegogo و به قیمت 200 دلار بفروشد.

zirohero

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی