ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تی شِرت هوشمند Hexoskin با پشتیبانی از بلوتوث 4.1 رونمایی شد

Hexoskin شرکتی است که در زمینه تولید لباس های هوشمند فعالیت می کند و موفق شد با استفاده از کمپین Indiegogo بودجه لازم برای تولید نخستین تی شرت خود را تامین کند و حالا اعلام کرده ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۵ دی ۱۳۹۴ | ۰۹:۲۷

Hexoskin شرکتی است که در زمینه تولید لباس های هوشمند فعالیت می کند و موفق شد با استفاده از کمپین Indiegogo بودجه لازم برای تولید نخستین تی شرت خود را تامین کند و حالا اعلام کرده که کمپین جمع سپاری تازه ای را آغاز کرده است.

این بار، شرکت مورد بحث قصد دارد سیستمی به نام Hexoskin Smart را ارائه دهد که از نوعی پورت بلوتوثی جدید بهره می برد و می تواند داده های مربوط به فعالیت بدنی کاربر را مستقیما به اپلیکیشن های تناسب اندام نظیر Strava، RunKeeper و Endomondo بفرستد که همگی هم نسخه اندرویدی دارند و هم نسخه ویژه iOS.

این سیستم در واقع نسخه به روز رسانی شده ای از یک تی شرت هوشمند است که برای نخستین بار ایده ساخت لباس های هوشمند را در ذهن بسیاری به وجود آورد. نسخه اولیه این تی شرت که Hexoskin Classic نام داشت و در سال 2013 میلادی معرفی شد در واقعی نوعی لباس مملو از حسگرهای بیومتریک بود که قادر بودند ضربان قلب، نرخ تنفس، شدت فعالیت بدنی و بسیاری موارد دیگر را اندازه بگیرند اما آن مدل از بلوتوث 2.1 پشتیبانی می کرد و داده های یاد شده نیز صرفا از طریق اپلیکیشن اختصاصی خود تی شرت قابل اشتراک گذاری بودند.

حالا، محصول ارائه شده این کمپانی از بلوتوث 4.1 پشتیبانی می کند که قادر است به صورت بیسیم به اپلیکیشن های شخص ثالث محبوب و همچنین ساعت های هوشمند، دوچرخه، کامپیوتر و دستگاه های پشتیبانی کننده  از GPS متصل شود.

پورت هوشمند بلوتوثی تعبیه شده روی این تی شرت قابلیت استفاده همراه با نسخه قدیمی تر Hexoskin را دارد. در پایان باید اضافه کنیم که شرکت سازنده وعده داده، عمر باتری این تی شرت ها را به لطف سیستم جدیدش از 15 ساعت به 30 ساعت افزایش خواهد داد.

قیمت این محصول نیز در قیاس با دیگر تی شرت های هوشمند به هیچ وجه ارزان نیست و از رقم پایه 299 دلار شروع می شود و اگر بخت با شما یار باشد می توانید تی شرت خود را در فصل بهار تحویل بگیرید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی