ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

در آستانه CES 2016 طرح مفهومی خودروی ۱۰۰۰ اسب بخاری «Faraday Future» لو رفت

به نظر می رسد شرکت Faraday Future تنها چند ساعت پیش از معرفی رسمی خودروی مفهومی اش بخشی از اطلاعات این اتومبیل را از طریق اپی که برای مدتی کوتاه و به اشتباه روی اپ استور ...

رضا مقدری
نوشته شده توسط رضا مقدری | ۱۵ دی ۱۳۹۴ | ۰۱:۱۰

به نظر می رسد شرکت Faraday Future تنها چند ساعت پیش از معرفی رسمی خودروی مفهومی اش بخشی از اطلاعات این اتومبیل را از طریق اپی که برای مدتی کوتاه و به اشتباه روی اپ استور قرار گرفته فاش ساخته.

شرکت یاد شده در این اپ به نوعی نشان داده که چطور می خواهد هدف اش یعنی «باز تعریف رابطه انسان و خودرو» را عملی سازد. هدفی که حالا و بر طبق شواهد بناست با محصولی دارای ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت، صفر تا صدی کمتر از سه ثانیه و حداکثر سرعت 3218 کیلومتر بر ساعت میسر شود.

اپی که در بالا به آن پراختیم ابتدا توسط اشتراکی در توییتر مورد توجه قرار گرفت و البته در فاصله ای کوتاه به وسیله مسئولان اپ استور حذف شد، ولی تا پیش از پاکسازی سایت AppShoper موفق گشت کلیه ی داده ها و اسکرین شات های هر دو نسخه ی آیپد و آیفون اش را کش نماید.

0104_faraday_2

در توضیحات اپ به صراحت گفته شده با ماشینی طرف نیستیم که مناسب استفاده ی روزمره باشد در این نوشته ها آمده: «ما در Faraday Future بسیار از طراحی این خودرو خوشنود هستیم. کمپانی مان شرکتی فعال در عرصه ی اتومبیل های ویژه ی مسابقه محسوب نمی شود، اما این طرح مفهومی حاوی DNA طراحی های تجاری مان است که به زودی کاربردی خواهند شد. عملیات ساخت این خودرو برای مان الهام بخش بود، قوه ی تخیل مان را بال و پر بخشید و اجازه داد بدون هراس جنبه هایی تازه و هیجان انگیز از مهندسی را تجربه نماییم.»

0104_faraday_3

از نوشته های بالا اینطور بر می آید که محصولات تجاری Faraday Future که افراد عادی می توانند آنها را خریداری کنند در راه هستند، ولی نباید از آنها انتظاراتی فراتر از تصور داشت. این شرکت به زودی و در جریان نمایشگاه CES 2016 اطلاعات بیشتری را از برنامه های بعدی اش و آنچه آماده ساخته را فاش خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • یحیی خالدی
    یحیی خالدی | ۱۵ دی ۱۳۹۴

    3218 کیلومتر بر ساعت؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • آریا
      آریا | ۱۵ دی ۱۳۹۴

      321.8 منظورشه
      همون 200 مایل در ساعت میشه

      • الی
        الی | ۲۱ دی ۱۳۹۴

        بوگاتی که 400 تا راه میره یعنی ... زرشگ

مطالب پیشنهادی