ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دستبند سلامتی Misfit Ray مکملی برای زیبایی بیشتر ساعت های مچی

کمپانی آمریکایی Misfit دستبند سلامتی جدیدی به نام Misfit Ray عرضه نموده که به گجت پوشیدنی Shine آن که موجب شهرتش شده هیچ شباهتی ندارد و می توان آن را به دستبندهای چرمی باریکی تشبیه نمود ...

فروغ بیداری
نوشته شده توسط فروغ بیداری | ۱۵ دی ۱۳۹۴ | ۱۸:۱۱

کمپانی آمریکایی Misfit دستبند سلامتی جدیدی به نام Misfit Ray عرضه نموده که به گجت پوشیدنی Shine آن که موجب شهرتش شده هیچ شباهتی ندارد و می توان آن را به دستبندهای چرمی باریکی تشبیه نمود که بیشتر در دست کافه گردها و اهالی هنر دیده می شوند.

گجت یاد شده که در نمایشگاه CES امسال به نمایش گذاشته شده همانند دیگر دستبندهای سلامتی این کمپانی وظیفه اش دنبال کردن فعالیت های کاربر در طول روز و وضعیت خواب اوست. البته این ویژگی نیز به آن اضافه گشته که فرد می تواند تنظیمات آن را شخصی سازی نماید.

محصول یاد شده فقط حالت دستبندی ندارد اگر چه می توانید برای استفاده از آن بندهای چرمی، سیلیکونی یا هر جنسی که دوست دارید خریداری نمائید اما امکان آویزان کردن از گردن یا وصل نمودن به بند کتانی را نیز دارد.

عمر باتری Ray شش ماه اعلام شده و به ادعای کمپانی سازنده تا 50 متر خاصیت ضد آب بودن دارد. این پوشدنی شاید در ظاهر حرف خاصی برای بیان نداشته باشد اما از نظر طراحی وسیله شیکی محسوب می گردد که می توانید در کنار ساعت هوشمند به مچ دست خود بسته و از امکانات آنها به طور همزمان بهره بگیرید.

 

misfit-ray-handson-gallery-1-1-w600

misfit-ray-handson-gallery-2-1-w600

misfit-ray-handson-gallery-3-1-w600

misfit-ray-handson-gallery-4-1-w600

misfit-ray-handson-gallery-6-1-w600

misfit-ray-handson-gallery-7-1-w600

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی