ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت هارمن، مایکروسافت آفیس را به خودرو ها می آورد

برای درست کردن فایل پاورپوینت خود در اتومبیل آماده باشید. Harman در حال ادغام مایکروسافت آفیس ۳۶۵ با سامانه های رسانه ای خود برای اتومبیل ها است. این مشارکت کل مجموعه ی اپلیکیشن های مایکروسافت ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۱۵ دی ۱۳۹۴ | ۱۷:۵۸

برای درست کردن فایل پاورپوینت خود در اتومبیل آماده باشید. Harman در حال ادغام مایکروسافت آفیس ۳۶۵ با سامانه های رسانه ای خود برای اتومبیل ها است. این مشارکت کل مجموعه ی اپلیکیشن های مایکروسافت از جمله Word، Excel و Powerpoint را برای اولین بار به صنعت خودرو می آورد.

هارمن یک شرکت امریکایی طراح و تولید کننده ی تجهیزات صوتی و تصویری است که برای مصارف گوناگون تجهیزات تهیه می کند. این شرکت می گوید کاربران خودروهای مجهز به این سامانه قادر خواهند بود به لطف بهره گیری از دستیار صوتی کورتانا، در اتومبیل جلسات خود را تنظیم کنند، به ایمیل هایشان پاسخ دهند، و به صورت هندزفری در تماس های جمعی شرکت کنند.

صدای کورتانا در اتومبیل دلنشین است اما دور نشدن از محل کار به واسطه ی قرار داشتن در اتومبیلی که تمام امکانات محل کار را در اختیار شما می گذارد شاید خیلی جذاب نباشد. البته درصدی از جمعیت مشتاق به کار وجود دارند که ممکن است دوست داشته باشند با فرمان های صوتی، پیش بینی درآمد سه ماهه ی آینده ی خود را به صورت پاور پوینت در بیاورند. اما در کل این مدل زندگی برای هر کسی مناسب نیست.

از طرف دیگر اگر درونداد فرمان های صوتی توسط دستگاه اشتباه تشخیص داده شود و عدد یا کلمه ای به اشتباه ثبت و فرستاده شود چه؟ تمام نرم افزار های تشخیص صدا از این اشتباهات دارند. و یا چه می شود اگر پیش بینی شما از قیمت سهام با گفته های فرزند کوچکتان که در صندلی عقب نشسته است مخلوط شود و شما با همین فایل به جلسه ی خود بروید؟ تمام اینها سناریو های واقعی و موجهی هستند که ممکن است هنگام استفاده از این خدمات اتفاق بیفتند.

اینکه چه اتومبیل هایی به این فناوری مجهز خواهند بود هنوز مشخص نشده است. هارمن از اینکه قابلیت های اداری اش چه زمانی به خودروها راه پیدا می کنند حرفی نزده است، اما همین حالا با خودروسازانی نظیر آئودی، ب ام و، مرسدس، جیپ، تویوتا و حتی هارلی دیویدسون مشغول همکاری است. با این حال همه ی خودروساز های نام برده شده در مورد اینکه چه ویژگی هایی در محصول تولیدی شان استفاده شود حرف اول و آخر را خواهند زد. بنابراین اگر حسابدار هستید و موتورسیکلت هارلی دیویدسون دارید و همیشه رؤیای این را داشته اید که روزی بتوانید با میکروفون بلوتوث کلاه کاسکت خود فایل اکسل تنظیم کنید، وقت آن رسیده که با کمپانی هارلی دیویدسون تماس بگیرید و رؤیایتان را با آنها در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی