ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قیمت و تاریخ عرضه هدست آکیلس ریفت روز آینده مشخص می شود

تا کمتر از 30 ساعت دیگر، بالاخره پرده از راز قیمت نهایی اولین هدست واقعیت مجازی مورد انتظار بازار برداشته خواهد شد و درب فروشگاه اصلی Oculus به روی خریداران باز می گردد. روز آینده، ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۵ دی ۱۳۹۴ | ۱۴:۴۵

تا کمتر از 30 ساعت دیگر، بالاخره پرده از راز قیمت نهایی اولین هدست واقعیت مجازی مورد انتظار بازار برداشته خواهد شد و درب فروشگاه اصلی Oculus به روی خریداران باز می گردد. روز آینده، طرفداران هدست آکیلس ریفت قادر خواهند بود تا بالاخره با پرداخت بهایی قابل توجه، یکی از جدیدترین ابزارهای پیشگام در حوزه تکنولوژی را پیش خرید کنند.

با این حال انتظار می رود که همزمان با شروع پیش خریدها در روز آینده، تاریخ عرضه دقیق دستگاه هم مشخص شود. لاکی پیش از این، سه ماهه نخست سال 2016 را به عنوان بازه زمانی عرضه بازی اعلام نموده بود و حالا مدت زمان زیادی تا عیان شدن این راه باقی نمانده است.

پالمر لاکی پیش از این به شکل غیر رسمی اعلام نموده بود که قیمت دستگاه ممکن است اندکی بیشتر از 350 دلار باشد. وی همچنین معتقد است توسعه دهندگان نرم افزار بر مبنای این تکنولوژی جدید و البته سازندگان هدست ها باید اندکی صبر و حوصله به خرج بدهند تا بازار شکل بگیرد.

هفته پیش نیز کمپانی آکیلس عرضه کنترلرهای تاچ را تا نیمه دوم سال 2016 به تعویق انداخت تا تکنولوژی آن کامل تر شود. با این حال، هر هدست آکیلس ریفت به همراه دو بازی رایگان EVE Valkyrie و Lucky's Tales و البته یک کنترلر اکس باکس وان عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی