ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دوربین واقعیت مجازی سه بعدی
تکنولوژی

معرفی دوربین ۸۹۹ دلاری Vuze camera برای ثبت تصاویر واقعیت مجازی سه بعدی

این روزها شما می توانید یک دوربین واقعیت مجازی نسبتاْ ارزان قیمت را در بازار بیابید. دوربین های سه بعدی مختلفی را هم می شود با هزینه ای کم تهیه کرد. اما اگر بخواهید یک دوربین ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۵ دی ۱۳۹۴ | ۲۲:۱۱

این روزها شما می توانید یک دوربین واقعیت مجازی نسبتاْ ارزان قیمت را در بازار بیابید. دوربین های سه بعدی مختلفی را هم می شود با هزینه ای کم تهیه کرد. اما اگر بخواهید یک دوربین واقعیت مجازی سه بعدی بخرید چطور؟ به طور معمول برای خرید چنین دوربینی می بایست یک رقم چند هزار دلاری را از کارت اعتباری خود بردارید.

در اینجاست که دوربین جدید Vuze camera ارزش خود را نشان می دهد. این گجت ۸۹۹ دلاری که شبیه یک سفینه فضایی به نظر می رسد، می تواند با ۸ دوربینی که دور تا دور آن تعبیه شده تصاویر واقعیت مجازی را به صورت سه بعدی در اختیار شما قرار دهد.

سازنده وعده داده که تصویر خروجی کاملاْ یکپارچه و بدون اعوجاج خواهد بود و پردازش آن نیز در زمان بسیار کمی بعد از فشرده شدن دکمه شاتر انجام شود.

برای خرید این محصول جذاب لازم است که تا ماه آگوست منتظر بمانید، اما در آن زمان می توانید آن راه به همراه یک عینک سه بعدی، سلفی استیک و سه پایه مخصوص خریداری کرده و اقدام به ساخت تصاویر فراگر سه بعدی نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی