ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اینتل با همکاری ESPN اسنوبورد هایی با قابلیت ارسال اطلاعات می سازد

شرکت اینتل اعلام کرده است برای نصب ماژول رایانه ای کوچک خود به نام Curie روی بسیاری از وسیله های ورزشی، در حال همکاری با دو شرکت دیگر است. اولین قرارداد آن با ESPN است، شبکه ای ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۱۶ دی ۱۳۹۴ | ۰۹:۴۱

شرکت اینتل اعلام کرده است برای نصب ماژول رایانه ای کوچک خود به نام Curie روی بسیاری از وسیله های ورزشی، در حال همکاری با دو شرکت دیگر است. اولین قرارداد آن با ESPN است، شبکه ای که بازیهای زمستانی ملقب به وینتر اکس ۲۰۱۶ را اواخر همین ماه پوشش خواهد داد. شرکت مذکور در حال تعبیه ی ماژول Curie روی اسنوبوردهایی است که برای مسابقات اسلوپ استایل و بیگ ایر مردان مورد استفاده قرار خواهند گرفت. این سخت افزار، داده های عملکردی ورزشکار از قبیل ارتفاع پرش، چرخش در هوا، و نیرویی که با آن به زمین برخورد می کند را به صورت همزمان مخابره خواهد کرد. این داده ها سپس به استودیوی تلویزیونی ESPN مخابره خواهند شد تا مفسران مسابقه بتوانند در مورد عملکرد هر یک از شرکت کنندگان اظهار نظر کنند.

شرکات اینتل علاوه بر ESPN با شرکت رسانه ای Redbull نیز برای قرار دادن ماژول Curie روی لوازم ورزشی مختلف دیگر قرارداد همکاری بسته است. تا امروز شاهد همکاری اینتل با شرکت دوچرخه سازی BMX و نصب کیوری روی دوچرخه های این شرکت با هدف کمک به عملکرد دوچرخه سواران بوده ایم. در نتیجه با توجه به فعالیت های ورزشی متعدد و مختلفی که ردبول اسپانسر آنها می شود، می توان مطمئن بود بسیاری از لوازم ورزشی دیگر نیز ممکن است در فهرست همکاری های اینتل با ردبول قرار داشته باشند.

شاید شما هم از اینکه اینتل به یکباره تا این حد به ورزش های پر هیجان علاقه مند شده تعجب کرده باشید. مسئله این است که کسب و کار اصلی این شرکت به عنوان یک سازنده ی چیپ برای رایانه های شخصی روز به روز در حال افول بیشتر است و با توجه به روند کاهشی فروش رایانه های شخصی، نگرانی های اینتل در حال اوج گیری است. آخرین گزارش های مالی این شرکت نیز حاکی از ۶.۳ درصد کاهش سود بوده اند. به این ترتیب شرکت اینتل باید کاری کند محصولاتش توسط صنعت های دیگری به کار گرفته شوند؛ از جمله صنعت پولساز لوازم ورزشی.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی