ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ویجیاتو - بازی

با BladeStealth آشنا شوید؛ اولترابوک جدید Razer برای بازی

اگر گیمر هستید احتمالاً برای خرید لپتاپ همیشه با این دوراهی مواجه می شوید: از یک طرف می خواهید یک Ultrabook شیک و سبک برای خارج از منزل داشته باشید، و از طرف دیگر دوست ...

پیام ادیب
نوشته شده توسط پیام ادیب | ۱۶ دی ۱۳۹۴ | ۱۰:۴۴

اگر گیمر هستید احتمالاً برای خرید لپتاپ همیشه با این دوراهی مواجه می شوید: از یک طرف می خواهید یک Ultrabook شیک و سبک برای خارج از منزل داشته باشید، و از طرف دیگر دوست دارید برای مواقعی که در منزل هستید یک رایانه ی شخصی بزرگ و قدرتمند داشته باشید. Razer فکر می کند شما می توانید هر دوی اینها را با هم در اختیار بگیرید. این شرکت در حال عرضه ی Bladestealth است؛ یک اولترابوک ۱۲.۵ اینچی با قابلیت های بالا برای بازی.

در کنار آن نیز یک کیس کوچک دسکتاپ مجهز به Thunderbolt 3 به نام Core عرضه می شود که به شما اجازه ی استفاده از تمام کارت های گرافیک پیشرفته ی موجود در بازار را می دهد؛ این یعنی اگر دوست دارید بتل فرانت را با نهایت جزئیات با یک GeForce GTX 980 بازی کنید، مشکلی نخواهید داشت. کارت شبکه و چهار پورت USB 3.0 این دستگاه به شما اجازه می دهد با استفاده از یک کابل، به نهایت ویژگی های گرافیکی مورد نیاز خود دست پیدا کنید.

اما اگر وبگردی را به بازی Far Cry ترجیح می دهید باز هم دستگاه قدرتمندی در اختیار دارید. Bladestealth ساده با قیمت ۹۹۹ دلار، مشخصاتی شامل پردازنده ی Dual-core 2.5 GHz Core i7، هشت گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه ی SSD و نمایشگر quad HD با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ خواهد داشت. وزن آن نیز حدود یک کیلو و ۲۴۰ گرم و از نورپردازی چند رنگ کروما روی صفحه کلید نیز بهره مند است. اگر به دنبال قابلیت های بالاتری هستید نیز تا سقف ۱۵۹۹ دلار می توانید حتی به یک نمایشگر 4K و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ی فلش نیز دسترسی داشته باشید.

razer-core
Razer Core

فروش BladeStealth همین ماه آغاز می شود و اگر دوست دارید شخصاً از آن بازدید به عمل بیاورید می توانید آن را از ماه فوریه در فروشگاه های مایکروسافت پیدا کنید. اما زمان عرضه و قیمت Core هنوز اعلام نشده است. همین باعث می شود تصمیم گیری در این باره کمی دشوار شود. اگر قرار باشد قیمت بالایی داشته باشد و یا فروشش خیلی دیر آغاز شود، ترکیب این دو در کنار هم چندان جذاب نخواهد بود. با این وجود، این می تواند بهترین شانس شما برای بهره مندی از هر دو دنیای لپتاپ های سبک و سنگین باشد.

p1010143-1-w600 p1010151-1-w600 p1010154-1-w600 p1010156-1-w600 p1010161-1-w600 p1010172-1-w600

 

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمد
    محمد | ۱۶ دی ۱۳۹۴

    ایده ی فوق العاده ایه
    چون طرف میتوته هم قیمت تمام شده ی برابر رو داشته باشه هم یه الترابوک قدرتمند بیرون خونه
    و یه کامپیوتر حرفه ای توی خونه

مطالب پیشنهادی