ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

باتری ابزارهای بلک اند دکر از بلوتوث برای اتصال به تلفن هوشمند استفاده می کند

اگر تاکنون از ابزارهایی مثل دریل با باتری قابل شارژ استفاده کرده باشید، این احتمال وجود دارد که ناگهان در میانه ی انجام کار، باتری دستگاه به پایان رسیده و همین موضوع مشکلاتی را برای شما به ...

سینا گلستانه
نوشته شده توسط سینا گلستانه | ۱۶ دی ۱۳۹۴ | ۰۱:۱۵

اگر تاکنون از ابزارهایی مثل دریل با باتری قابل شارژ استفاده کرده باشید، این احتمال وجود دارد که ناگهان در میانه ی انجام کار، باتری دستگاه به پایان رسیده و همین موضوع مشکلاتی را برای شما به بار آورده باشد.

شرکت بلک اند دکر برای رفع چنین مشکلی از باتری های جدید موسوم به Smartech رونمایی به عمل آورده که از فناوری بلوتوث، برای اتصال به تلفن هوشمند کاربر برخوردار هستند.

با وجود چنین قابلیتی نه تنها مشاهده میزان شارژ باقی مانده از طریق اپلیکیشن دستگاه امکان پذیر می گردد، بلکه حتی می توانید در صورت گم شدن ابزار خود، همین اتصال را برای یافتن آن نیز مورد استفاده قرار دهید.

باتری های Smartech علاوه بر این از درگاه USB بهره می برند که به لطف آن، می توانید از ابزار خود به عنوان پاوربانکی برای شارژ کردن دستگاه های دیگر استفاده نمایید.

این باتری های تازه از حوالی خردادماه سال آینده به بازار عرضه خواهند شد و تهیه آنها به شکل جداگانه، هزینه ای ۷۰ دلاری را در پی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی