ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ایربادهای جدید Flex Arc
تکنولوژی

با هدست های ZAGG، هدفون و اسپیکر را همزمان دور گردن خود داشته باشید

شرکت تولید کننده لوازم جانبی ZAGG در نمایشگاه CES امسال هدست جالبی را در معرض دید عموم قرار داده. هدست Flex Arc ترکیبی از یک هدفون بلوتوث و یک اسپیکر مینیاتوری است. بر خلاف بسیاری از سازندگان ...

محمد مافی‌ها
نوشته شده توسط محمد مافی‌ها | ۱۶ دی ۱۳۹۴ | ۲۳:۲۰

شرکت تولید کننده لوازم جانبی ZAGG در نمایشگاه CES امسال هدست جالبی را در معرض دید عموم قرار داده. هدست Flex Arc ترکیبی از یک هدفون بلوتوث و یک اسپیکر مینیاتوری است.

بر خلاف بسیاری از سازندگان دیگر که تلاش می کنند ایربادهای گردنی خود را تا حد ممکن کوچک و سبک طراحی کنند تا کمتر به چشم بیایند، ZAGG تلاش کرده تا از این گجت پوشیدنی نهایت استفاده را برده و یک جفت اسپیکر کوچک را نیز به آن بیافزاید تا کاربر مجبور نباشد برای شنیدن موسیقی همواره از ایرفون بهره ببرد. ضمن این که می توانید از طریق دیگران را نیز در لذت شنیدن موسیقی مورد علاقه خود شریک نمایید.

zagg-flex-arc-headset_8581-970x647-c

علاوه بر این، Flex Arc مجهز به میکروفن نیز هست تا بتوانید از آن به عنوان یک هدست بی سیم برای پاسخ به تماس های ورودی استفاده کنید.

نکته جالب دیگر در مورد این هدست جمع شونده بودن سیم ایرفون های آن است. بنابراین وقتی که از آنها استفاده نمی کنید، سیم ها به درون هدست جمع شده و دور یقه لباس شما را شلوغ تر از این نمی کنند.

zagg-flex-arc-headset_8586-970x647-c

شرکت سازنده ادعا دارد ایرباد تولیدی آنها با هر بار شارژ تا ۸ ساعت مالک خود را همراهی می کند، البته مشخص نشده استفاده از اسپیکرها و یا میکروفن تا چه حد در دوام باتری آن تاثیر خواهد داشت.

قرار است هدست Flex Arc در سه رنگ مختلف و با قیمت ۹۹.۹۹ دلار در آینده به بازار عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • مرتضی
    مرتضی | ۱۶ دی ۱۳۹۴

    اینکه اصلا چیزه جدیدی نیست،تقریبا یک ماه پیش ال جی همچین چیزی رونمایی کرد،سونی دوسال پیش از این سبک هدستها میفروخت،سریSBH80وWS300

مطالب پیشنهادی