ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سونی از Turntable جدید خود پرده برداشت

سونی با معرفی یک ترن تیبل جدید، علاقه مندان و خبره های موسیقی الکترونیک و همچنین کلکسیونرها را به سوی خود فرا می خواند. PS-HX500، دستگاهی بی نهایت خوش منظر و زیباست که هیچ وجه ...

محسن وفانژاد
نوشته شده توسط محسن وفانژاد | ۱۶ دی ۱۳۹۴ | ۰۵:۳۹

سونی با معرفی یک ترن تیبل جدید، علاقه مندان و خبره های موسیقی الکترونیک و همچنین کلکسیونرها را به سوی خود فرا می خواند. PS-HX500، دستگاهی بی نهایت خوش منظر و زیباست که هیچ وجه مشترکی با محصولات فوق العاده با کیفیت جدید سونی در حوزه صدا و موسیقی ندارد.

PS-HX500_top-Large.0

ترن تیبل جدید سونی با قابلیت تبدیل صداهای آنالوگ به دیجیتال، تفاوت خاصی با دیگر دستگاه ها دارد. شرکت هایی نظیر Technics در حال نمایش ترن تیبل های مخصوص خود در نمایشگاه هستند و در CES هر کجا که گام بگذارید یکی از این محصولات می بینید اما سونی معتقد است با چنین فناوری بروزی می تواند خود را برتر جلوه دهد.

HX500 می تواند فایل های آنالوگ را یا به فرمت های DSD یا WAV تبدیل کند. این ها فرمت هایی هستند که سونی برای دستگاه های صوتی خود برگزیده و HX500 هم به گونه ای طراحی شده که با آن ها همکاری داشته باشد.

PS-HX500_close-Large.0

این ترن تیبل، اپلیکیشن مخصوصی هم دارد که به کاربران اجازه می دهد تا فایل های شان را ویرایش کنند. در حالی که پشتیبانی از فرمت های صوتی با کیفیت، بزرگ ترین مولفه برتری HX500 است اما طرفداران آن باید تا بهار در انتظار تجربه آن بمانند یا به سراغ ترن تیبل شرکت های دیگر بروند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • محمد
    محمد | ۱۶ دی ۱۳۹۴

    این چه طرز خبرنویسی هست؟!
    ترن‌تیبل یعنی چی؟ چرا تو پیشینه خبر توضیح ندادین؟!
    الان این وسیله یه جور گرامافون جدید هست یعنی؟

  • Divan Greedy (thankyouaj)
    Divan Greedy (thankyouaj) | ۱۶ دی ۱۳۹۴

    فوق العاده است ، بهترین وسیله این کنفرانس سونی از نظر من / این وسیله ها دوباره مثل قدیم بسیار محبوب شدن تازگی ها ، منم می خواستم بگیرم اما چی بهتر سونی ، فقط خدا کنه بیشتر از 100 دلار نباشه

مطالب پیشنهادی